/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Til Bentjuul
Fra : lillespir
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 13-01-06 08:42

Til Bentjuul

Jeg beklager dybt at jeg ved en fejl har haft dig blacklistet.
Det er sket i forbindelse med, at jeg lige meget hurtigt skulle tjekke Kandu inden jeg skulle indlægges,
og af en eller anden grund har fået trykket på noget som jeg på det bestemteste ikke skulle trykke på.
Jeg håber at du vil modtage denne uforbeholdende undskyldning.

Hilsen Rita

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 13-01-06 13:00

Jamen Rita, der er intet at undskylde - det kan jo ske for alle. Men skal jeg være ærlig så havde jeg ikke opdaget det. jeg syntes du skal annulere det andet spørgsmål og en anden gang kan du bare sende en privat besked - det skal du ikke bruge påænger på.

Fortsat god dag

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : lillespir

Dato : 13-01-06 21:51

Hej Bentjuul
Tak for svaret bentjuul.
Tusind tak for at du ville svare,
Det gik mig i den grad på at opdage jeg havde lavet en sådan brøler, og det blev bestemt ikke mindre frustrende da jeg ikke kunne ophæve det igen,
så jeg måtte have fat i Kandu for at ændre det, og samtidig bad jeg om en sikring så dette ikke kunne ske igen, derfor er der nu kommet det ekstra på at man skal bekræfte en blacklistning.
Men det glæder mig at du intet havde opdaget.
Jeg syntes du skal have disse påænger, du har bestemt fortjent dem.
Tak skal du have, jeg skal nok huske det med den private besked.
Rigtig god aften til dig og din familie.
Hilsen Rita