/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til nuber2
Fra : tukols
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 13-01-06 01:44

Hej.

Syntes du fortjener lidt ekstra poeng for det tips angående webmail.

Og NEJ, det er ikke almindelig kendt.

Det var et rigtig godt tip, som mange kan bruge.

5 stjerner og 100 poeng herifra.

Hilsen tukols

Accepteret svar
Fra : nuber2

Modtaget 100 point
Dato : 13-01-06 12:08

Tusin tak for roserne,
Der er mange der ikke ved det, jeg lærer trikket fra mig når jeg kan

Og det er en gavnlig ting, også hvis man vil hente sin post ned på på flere pc'er (især gavnligt hvis man har en 'aliasmail' (tdc))

Held med det
nuber2

Godkendelse af svar
Fra : tukols

Dato : 13-01-06 13:26

Tak for svaret nuber2.