/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Volvo Penta påhængsmotor
Fra : kogalejy
Vist : 1065 gange
200 point
Dato : 12-01-06 23:53

Jeg ønsker at servicere en 5.1 volvo penta, og har derfor brug for nogle tegninger så jeg kan komme ind i den.
Jeg har købt den for at have en reservemotor, årgangen kender jeg ikke men den har et skilt med nummeret
123109957 . Håber der er nogen der kan hjælpe mig, mvh. Mogens.

Kommentar
Fra : hamgeniet

Dato : 13-01-06 06:09

prøv at ringe til peters marine service i holbæk , de plejer at være ret flinke til at hjælpe

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-01-06 09:54

Der findes en del motorboghandlere herhjemme hvor, hvor du 99% kan finde den maual du søger. KØSTERS i Randers er nok den mest kendte www.kosters.dk
Men andre steder i verden findes også "lektura" som kunne være interessant for dig prøv bl.a. her:
http://www.marineengine.com/manuals/seloc/volvo_penta.html#5000v

Held og lykke!

Mvh
Palle Jensen