/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Aktiv framelding ...
Fra : helge.t
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 12-01-06 19:45

Har netop kl. 19.25 fået mail fra kandu om at der er kommet en kommnetar til et spørgsmål jeg følger.
Mailen er sendt kl. 20.06 !!!
Er der kuk i klokken hos kandu?

Når man går ind i en tråd, er der mulighed for at få en mail når der kommer nye kommentarer.
Så skal der sættes tjektegn i en boks nederst i tråden.
Hos mig er der på forhånd sat tjek i boksen.

Hvis jeg ikke gør noget, altså lader tjektegnet stå som det er fra starten, vil jeg så få mail om nye kommentarer?

PS. Har lige fundet ud af at overskriften højst kan være 30 tegn.

Mvh
Helge

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 12-01-06 19:50

Ja, du skal fjerne "fluebenet" hvis du ikke vil have mail om spørgsmålet.

Og Ja, kuk i klokken, har der altid været på Kandu.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-06 19:52

altid kuk i kanduklokken - det er der intet nyt i

altid forhånds sat flueben - heller ikke nyt - men det kan da fjernes manuelt .

du får mail hvis du lader fluebenet stå - hvis mailen altså virker

rigtigt - der kan ikke stå en lang meddelelse i overskriften mere - underligt sted at spare

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-01-06 08:47

sendetidspunktet for mailen er bestemt af serverens ur,
desværre er det ikke alle der stiller dette.

hvis du eks modtager en mail fra en anden tidszone vil du også kunne modtage noget fra fremtiden

Godkendelse af svar
Fra : helge.t

Dato : 14-01-06 01:04

Tak for svaret dova.
Jeg må må have sovet i timen, har ikke bemærket det tidligere.

Mvh
Helge