/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Rednose
Fra : Miatch
Vist : 2220 gange
20 point
Dato : 12-01-06 19:35

hva gør man når man finder en der sælger rednose!?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 12-01-06 19:38

rednose ??? mener du de ulovlige pitbulls ????? - eller rudofl

Godkendelse af svar
Fra : Miatch

Dato : 12-01-06 19:41

Tak for svaret miritdk.

hehe... mener pittbull... havde nok smilet hvis det var rudolf han solgte men desværre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-06 19:46

hvorfor lukker du nu - jeg svarede jo ikke men spurgte blot

men - jeg ville melde fjolset - det er forbudt og med god grund - desuden er der mange der tror de køber en amstaff hvalp og får sådan en - så hmmpffff.

AL mulig grund til at sende polisen i nakken på ham !!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-06 19:48

tror også dyreværnet vil være særdeles glade for at se fjolset bag tremmer - eller med en klækkelig straf af anden art - - - helle for rudolf i stedet (helst ham i tegnefilmen)

Kommentar
Fra : Miatch

Dato : 12-01-06 19:53

hmm ja... så bare helst at han blev dømt og hvalpen gik fri i stedet for at en lille sød hvalp skal aflives... syns det er svært når man ved de afliver hunden bare fordi den er ulovlig og ikke fordi der er noget galt med den

Kommentar
Fra : Miatch

Dato : 12-01-06 19:55

lukker!?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-06 19:56

det har du ret i - men det er nok den eneste måde at få sat en stopper for det - jeg kan heller ikke lide det - det er for hulan da ikke vovsens skyld - men stoppes skal det !!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-06 19:56

du lukkede spørgsmålet ved at acceptere mit svar

Kommentar
Fra : Miatch

Dato : 12-01-06 19:58

fatter nada af det her sted

Kommentar
Fra : Miatch

Dato : 12-01-06 19:59

hehe flot... nåh men det er først gang jeg er her så det er vel okay at lave en lille fejl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-06 20:04

helt ok - og velkommen til.

tag et kig på http://www.kandu.dk/faq.aspx det kan hjælpe lidt på det

Kommer der et svar du synes er rigtigt så prøver jeg at følge med og give de point til vedkommende .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-06 20:12

Hey og velkommen til kandu Miatch

Jeg kan kun give mirit ret, fat knoglen og ring til politiet. Det er synd at aflive en rask hund, men en dag er den
hund måske blevet ødelagt af sine ejere og er ikke en sød hund længere. Når man så også hører, at små hunde
bliver kidnappet (hundenappet?) for så at blive brugt til at træne en pitbull, tja så kan det kun gå for langsomt
med at få det stoppet