/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Temporary Internet Files
Fra : souidr
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 12-01-06 18:25

Mappen er skrive beskyttet, hvordan/kan man arkiver egne filer
og hvor ændre man på opsættning så den ikke er skrivebeskyttet længere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 18:37

I stifinder højreklikker du på mappen og fjerner fluebenet fra [v] Skrivebeskyttet

..men hvorfor ?

Mappen kan jo altid tømmes via. din browsers menu : Funktioner->Internetindstillinger; fanen 'Generelt' og [Slet filer...] ..eller sætte diskpladsen til 0 sammesteds [Indstillinger] ...eller via Start->Programmmer->Tilbehør->Systemværktøjer->Diskoprydning (..der også kan nås fra skrivebordets; 'Denne compute'r ...og en 20-30 andre stede spredt med rund hånd i diverse programmerr )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 12-01-06 18:40

Øhm?? Hvad er det du vil??

Folderen indeholder mest af alt alle de grafiske elementer, videoklip, cookies osv. du downloader når du går ind på en hjemmeside. Så genindlæser siderne hurtigere næste gang du besøger siden.

C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files

- er ikke beregnet til at du skal "gemme" ting og sager i den....

Folderen er næppe skrivebeskyttet, men derimod skjult. Dog kan du ikke f.eks. slette folderen, fordi Internet Explorer "har fat" i folderen og filerne i den.

mvh berpox

Kommentar
Fra : gertes

Dato : 12-01-06 18:40

Du skal logge på computeren som Administrator. Så kan du ændre på rettighederne til filer og direktorier.

Annuller spørgsmålet
Fra : souidr

Dato : 13-09-06 09:57

Jeg har løst problemet