/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
leder efter en sang..
Fra : RaB
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 12-01-06 17:07

leder efter en sang som jeg har hørt flere gange på p3, men kan bare ikke huske hvad den hedder og hvem det er med.. men man kan høre en bil eller mostertruck gi gas bag ved, engang imellem.. nogle der kan hjælpe..? ved godt den bliver svær at finde, men plz hjælp, den er bare for god..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 17:14

Er det dansk engelsk eller andet?? Pop, hiphop, rock osv....??? Mand, kvnide, gruppe??? Er den ny eller gammel??

Du kan også selv tjekke de spillede sange på P3. På deres hjemmeside kan du kigge på playlisterne, hvis du kender dato og tidsrum på afspilningen.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 12-01-06 17:19

det kunne muligvis være Dj Yankee med Gasolina

de synger på spansk eller andet form for jallah sprog :S
der er et pige kor, og det er lidt en pop sang, som nok er god at danse til.

eks.

hep alagasonlina,,ali ali gasolina...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 12-01-06 17:20

sorry Daddy Yankee hedder gruppen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-06 17:25

Det var en svær en-
Kan du ikke lidt nærmere, dame eller mand der synger, lyder det som et gammelt eller et nyt nummer o.s.v.

Et forslag hvis det er en gammel sang: The leader of the pack, med Shang-ri-las

mvh dova

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 12-01-06 18:11

det er en dansk sang.. og en mand der synger.. håber virkelig i finder den..

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 12-01-06 18:16

han synger stille og rolig..

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-06 18:26

Nummeret hedder: "Monstertruckz har også følelser" og kan høres her:
http://sticky.dk/musik.htm

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 12-01-06 18:35

Der er faktisk flere kendte numre, der bliver eller er blevet spillet på P3

Gert

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 18:42

Citat
Der er faktisk flere kendte numre, der bliver eller er blevet spillet på P3

Gert

Se, Gert, dér har du helt ret.!!!!!!! :-D

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 12-01-06 21:08

Tak for svaret g_h.