/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
registrering af of 2003
Fra : loberg
Vist : 547 gange
200 point
Dato : 12-01-06 16:24

Hej.
Har office 2003 . Hvorfor skal man ind og registrere det hver gang man har formateret sin pc. Man har jo købt licens med kode mm. Er der ikke en nemmere måde at gøre det på ?

MVH loberg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-06 16:36

Der er ikke andre måder at gøre det på, hvis du ikke registerer hver gang, virker det ikke

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 12-01-06 16:40

Lad være med at registrere dig det gør jeg ikke det køre aligevel.

Når du formater er der ikke noget på pc. der fortæler programmet at du har haft det inde før.
Så derfor vil den ha at du registrere dig

Hilsen orpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-06 16:49

Man kan da ikke updaterer hvis man ikke er rigistreret???

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 12-01-06 18:33

Du har jo rigistreret dig en gang,

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 18:42

Efter en formatering er alt du laver jo nyinstallering! Det er et program du køber og ikke et unikt dørskilt hvor der er indgraveret Jens Hansen, Bondegårdsvej, Nørre mågevendevej 18 i guldbogstaver! Hvis alle skulle ha det ville produktet jo nok koste noget mere!

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 12-01-06 18:46

du har jo registreret dig første gang du kå det ind på din pc. så du har sendt din reg en gang, jeg reg ikke når jeg format min pc.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 12-01-06 20:04

Du skal aktivere men registrering er frivilligt, du kan også sagtens opdatere.

Held og lykke med det.

Peter