/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Blacklistet og hvad så...?
Fra : taliskoko
Vist : 809 gange
10 point
Dato : 12-01-06 13:56

Har d.d. sendt denne til Kandu.

Kode
Til Kandu teamet.

Efter at I har indført muligheden for at blackliste gør dette at man stadig modtager besked om indlæg i en debat man er blacklistet fra. Det er direkte unødvendigt og irriterende at modtage beskeder om indlæg man ikke kan/ønskes deltage i, og jeg vil gerne vide hvordan man annullere modtagelsen af indlæg man er blacklistet fra.!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 14:07

Forventer du helt alvorligt at modtage et svar????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 14:08

Min mail har åbenbart ikke duet, for jeg har ikke fået besked om at geniet har blacklistet mig!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-06 14:18

3773... Du får heller ikke mail om at du er blacklistet, det er noget du opdager, i det øjeblik du vil deltage i en tråd, hvor spørgeren har blacklistet dig, der kan du ikke svarer

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 14:22

Kode
3773: Forventer du helt alvorligt at modtage et svar????

Ja, selvfølgelig forventer jeg et svar. Det er det mindste man kan forvente ved et skriftligt spørgsmål. Særligt når det er den eneste kommunikations måde vi har med Kandu.

Det virker som kandu har lavet en masse tiltag i det nye uden, at tænke dem til ende.!!!

Det sku´ ok frau arne jacobsen har BL'et mig. Jeg har så gengældt tjenesten.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 14:24

Har tilfældigvis lige fået svar fra Kandu:

Kode
Hej Dan

Vi har fået flere af samme henvendelse, og er klar over problemet. Vi er i gang med at rette denne fejl, og regner med at få rettelsen på senere i dag.

Med venlig hilsen / Best regards

Søren Jensen
Servicemedarbejder
______________________________
Kandu.dk

http://www.kandu.dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 14:32

Jeg har da skrevet til det kære team indtil mange gange uden at få respons. Så det er mere reglen end undtagelsen, at de ikke svarer. Uanset hvor uhøfligt dette måtte være.

Næhh du, der er en del bugs i det nye kandu. Så man har åbenbart ikke lukket det ordentlig vandtæt. Og uanset blackliste muligheden eller ej, burde overgeniet have været kylet ud for længst. Men klart nok, har man ladet vente så længe, at det vil være svært at kyle svinet ud, med en nogenlunde ordentlig begrundelse, idet man har ladet ham terrorisere her aaaaaalt for længe. Derfor viger teamet også uden om "varme" spørgsmål.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 14:32

Det var satans...........

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-01-06 14:43

Jeg forstår ikke rigtigt??? Hvorfor fjerner du ikke bare fluebenet ud for "jatak send mail", taliskoko?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 14:47

Birgitta> Det kan man ikke når man først er udelukket(blacklistet)fra spørgsmålet. Og nu er jeg ikke så uvenlig at jeg vil vise dig hvordan.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 15:43

Idag fik jeg en emil om at der var kommet en kommentar til et spørgsmål jeg havde stillet.

Dét var der bare ikke

..kommentarene kom senere ..og da var der også skrevet noget i tråden.

Gad vide om man kan tæppebombe andre brugere med emiler, hvis blot man sender en tom kommentar?

Sorry... for ulejligheden, men jeg sender altså lige 10 TOMME indlæg. Er det til besvær?

Så må jeg jo kompensere ..på den ene eller anden måde

..men meld lige tilbage taliskoko

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 15:45

..og hér kommer den 11 emil.

Fik du dem taliskoko?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 15:47

Molokyle> Har modtaget 6 beskeder om indlæg. Men der er kun dit ene her 12-01-06 15:43.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 15:47

Der kom 6 til.....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 15:51

men kun det ene indlæg... vel og mærke... 12-01-06 15:45

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 16:10

Hmmmm... godt så. Så blev dét opklaret

Takker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-06 17:01

Det er heller ikke muligt at købe en lukket tråd, hvis man er blevet blacklistet.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 17:03

ans> Det stinker sku´ da... Omvendt skylder man vel heller den der har blacklistet en noget.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 17:50

Godt Taliskoko

Det samme irriterende problem havde jeg. Det virker ærlig talt både dumt og provokernde, at man modtager mails fra et spørgsmål, hvor man er forment adgang - og ikke har mulighed for at kan frasige sig mails
Men fint at du gjorde kandu opmærksom på problemet..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:41

Kandu gir dig jo bare besked om at der er kommet et indlæg i et spørgsmål du ikke kan deltage i! Ret fedt! Like having an itch you can't scratch! Frit citeret fra Blade Runner!

Svaret er Undgå at blive blacklistet! Så hit med points før du blackliser mig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:42

Eller! Moalen er; Gå aldrig ind i spørgsmål du ved du bliver blacklisted fra!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 20:40

Uhhh, ja, det var da også den værste. At blive BL'et af Frau Arne Jacobsen. Men kan jeg så ikke blive fri fra latterlige mails om nye indlæg i en af hans tråde. Spørg jeg bare...!

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 10 point
Dato : 12-01-06 20:42

Nu er det jo sådan, at det langt fra er sikkert, at jeg vil blackliste må samme grundlag som andre!

Ergo kan det være svært, at have fingerspidsfornemmelse for graden af andres sippethed

Der er tre der har blacklistet mig (som jeg har kendskab til) og de to af dem kan kun være på grund af diverrgerende meninger/holdninger.

Arnes BL tæller slet ikke med. Han har jo Blacket det halve af kandu - og jeg har det ligesom viviborgen. Jeg er stolt af IKKE at være i hans fold

Tendensen viser allerede, at resultatet af BL funktionen, forudsætter at man l fremover kun kan debattere, hvor man skal fedte, ae og slikke for at få "lov" til at blive i tråden, og helt ærligt Tedd, så dør kandu inden ½ år

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 20:45

Citat
Tendensen viser allerede, at resultatet af BL funktionen, forudsætter at man l fremover kun kan debattere, hvor man skal fedte, ae og slikke for at få "lov" til at blive i tråden, og helt ærligt Tedd, så dør kandu inden ½ år

Just præcis... Det er starten til enden. Desværre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 20:57

Gennemsnitsalderen her på kandu er temmelig høj - og det kommer ærlig talt bag på mig, at voksne mennesker ikke tør/magter at lade debattører med en agvigende holdning/mening deltage i deres debatter..

Det er sølle!

Den "svinagtige" arne kan jeg derimod godt forstå, at folk vælger fra. Han er også udelukket fra mine tråde - og jeg har det helt fint med, at jeg efter BL funktionen kan blive fri for hans blanden sig i, hvem der staver forkert, hvem der har besvaret spørgsmålet, hvem der skal holde kæft, hvem der ingen hjerne har..... og bla bla bla bla..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:02

Jo men jeg kan huske det præhistoriske Kandu! Folk snakkede i smalltalk om "Når nu blacklistfunktionen kommer så skal I bare se løjer" Så vidt jeg kan se er hybris blevet til nemesis eller hvordan man ellers kan forklare det uden at blive oldgræsk! Nu kan man åbentbart ikke følge med og blir nødt til at oprette spørgsmål hvor man kan få andenhåndsviden man så kan bruge til nye spørgsmål eller huh? Spørgsmål som Hvad laver Arne nu og så videre! Og Hvad sagde han nu i den tråd?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:04

Jeg referer gerne mod points

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-01-06 21:06

Jeg har nu tænkt mig, at hvis jeg stiller et spørgsmål og der er nogen, der "misbruger" spørgsmålet til at starte en anden debat, som jeg synes er forstyrrende, så vil jeg blackliste (No hard feelings ) Det kan jo ske for enhver, at man får kastet sig ud i en samtale, som egentlig ligesågodt kunne foregå privat...
Men det kræver selvfølgelig, at man følger den tråd, man har startet. Og DET er der mange, der forsømmer...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 21:08

Jamen Tedd for hulen, ingen kunne jo vide, at KANDU IKKE ikke havde til hensigt at lave denne BL funktion ordentligt..

Vær ikke et øjeblik i tvivl om, at jeg MENER en blacklistning skal være helt anderledes end den er pt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:08

Det man har glemt er at blacklistefunktionen sjovt nok virker i begge retninger!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:10

En ordentlig funktion? Mener du at man skulle kunne blackliste Arne, men at han ikke skulle kunne udelukke dig?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-06 21:11

***** + ***** for den bemærkning tedd :-D

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:17

Hvorfor kan man ikke skrive men skal bruge smiley indsættelsen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:18

Ok det kan man så alligevel

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-01-06 21:21

gider ikk' mere, -det vælter ind med mails fra spørgsmålet her.. Jeg får 2-3 mails pr indlæg.
Hejsa.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 21:34

Hvorfor spiller du dumsmart Tedd?! …Du ved udmærket, at det overhovedet ikke er det jeg mener, men du glemmer tilsyneladende (belejligt) at vi i en anden tråd har debatteret BL funktionens mangler..

Jeg har sendt en mail til kandu, hvor jeg foreslår dem, at tråde man er BL fra slet ikke skal være mulige at åbne. Og vil du hele svineriet til livs, så kræver det lidt skrappere regler, end de slatne kandu kører med nu. Kopiering af tråde - > udsmidning – og så er den potte ude..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:34

Man har da lov at kigge Man behøver ikke deltage i ALT

..sel'om det no'en gang' ka' vær' svært a' la' vær'

Nu har jeg jo fundet ud af (..selvom ans sikkert 'knalder' mig til Kandu Teamet ) at man blot kan sende en tom kommentar for at punke og tæppebombe spørgeren med emiler fra Kandu

...og dette uden man optræder med profil eller indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:37

Hvem synes I det ska' gå ude over? ...og ka' det la' sig gi' sig i 'Private indlæg' ???

...JEG er altså for doven til at 'lege' med det selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 21:37

Ja molokyle, Hvorledes begik du den lille morsomhed.?? Endnu en faldlem i kandu´s nye opbygning.!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 21:38

En lettere løsnig! Smid arne ud, når mere end 10 har ham på deres BL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:40

Det herlige ved Kandu er vel vi ikke har nogle administratorer? At vi på en vis måde kan skrive som vi vil? Hvad skal vi så med den blacklist? Jeg har ikke efterlyst den, jeg har min ignorefunktion oppe i mit hoved!
Nu er vi i en situation hvor vi bare kan trykke på en knap, eller se hvornår andre er online eller har værwet det sidst!
Personligt synes jeg ikke det er en forbedring og slet ikke noget nyt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:42

taliskoko ->

Citat
Gad vide om man kan tæppebombe andre brugere med emiler, hvis blot man sender en tom kommentar?

Dato : 12-01-06 15:43

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:45

Jeg kan altså gå ind i et spørgmål (..hvor jeg ikke er Blacklistet) og trykke et par hundrede gange på [Send]

Vupti... MANGE emiler som ingen ka' se hvor kommer fra (..andet end Kandu.dk selvfølgelig )

..and no trace of the sinner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:45

Smid Arne ud? Heller ingen løsning når der er så mange der står i kø for at overtage hans rolle! Kandu har jo osse sit eget hirarki grundet at det er os alle der bestemmer! Hvem ved om den nye arne ikke bliver endbu værre!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:48

Fik du post taliskoko ???

(Jeg HAR jo lovet at 'gøre det godt igen' )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 21:49

Molo, jeg tror de fleste har fattet dit budskab

Tedd, jeg blev egentlig først tilhænger af en ignore funktion, da det blev mig klart, at kandu ikke "tør" smide ham ud..

Og din angst for at en anden skal tage over?! ..Jamen så er det da samme vej. Ud af vagten. Hvor svært kan det være?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 21:51

Jo men det kan jo godt være et problem at smide nogle ud af et forum hvor vi i princippet allesammen bestemmer!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:53

..og Kandu.dk's emil dispather/server er 56 minutter foran

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 21:54

Ja tak molokyle... Fik....øhh... ja, jeg gider ikke tæller. Men det er sku´ da fusk.

creamygirl > Godt ord igen... Dem der ikke kan forholde til en nogenlunde sagligt debat form skal bare ud.
Idag har jeg skrevet til kandu og bedt dem smide Frau AJ ud pga. hans elendige opførelse.!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:57

dispather ??? ...dispatcher = fordeler

</MOLOKYLE> ..som ballancerer mellem piber og rødvinsjatter

..nåeh ja... der er stadig 2 af slagsen

..og hvor bli'r = [sorteper] dog af ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-06 21:58

molo,

du er stadig sur over det med smileys.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:59
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 21:59

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 22:01

Herregud! Der er to måder man kan slippe af med en flue der sidder på ens næse! Man kan vifte den væk eller man kan slå sig selv så næsen bækker!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 22:04

I begge tilfælde overlever fluen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 22:08

Mit forslag til den næste der vælger at klage over arne, er at medsende dette link til teamet bag kandu:

http://www.kandu.dk/Tip5329.aspx

Du godeste. Hvad er der sket siden den gang?!

Støj?! hvad fanden kalder teamet så det, arne han præsterer

Lidt pointsvindel - og det er ud af klappen, men regulær tilsvining er ok..

Ja jeg undres! det er sq en underlig og vattet holdning*G* ..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 22:10

ans -> Det vigtigste (..for mig) er; man nu kan gengive kode uden 'finurligheder' på kandu.dk , men 'de andre' mærkelige hovsafejl skal da rettes ...oder?

Når vi så også har fået oprettet en CSS kategori under Teknik->Udvikling... ?

SÅ .....ka' vi smide "de andre" ud

...ik' os' Kandu Team ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 22:11

Citat
Vi takker alle de brugere som har gjort os opmærksomme på disse personer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 22:14

CSS, CSS, CSS...

CSS1, CSS2, snart kommer CSS3...

..som standard fra W3.org
Kode
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 22:14

Øh med hensyn til støj? Hvilken tråd er du i Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 22:17
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 22:20

Altså : http://www.w3.org/TR/2005/WD-css3-layout-20051215/

..så det er lige oppe over

</NØRDEN>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-06 22:28

molo,

jeg kan fjerne fluebenet fra denne tråd, men det kan taliskoko ikke.

Det er taliskoko, der bliver generet af dine mails.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 23:07

ans -> Tager jeg ikke fejl? ..så hævner taliskoko sig nu

..hvilket er helt ok. for mig

Det ku' endda henne at jeg accepterede et svar fra taliskoko ....hvis der kommer et indlæg at besvare?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 23:24

Så er den der... Det det hele startede med;

Citat
Fejlen skulle være rettet, tak for hjælpen.

Med venlig hilsen / Best regards

Søren Jensen
Servicemedarbejder
______________________________
Kandu.dk

soeren@kandu.dk

http://www.kandu.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-06 08:20

Godt så.... taliskoko

Modtag hermed en undskyldning for at jeg brugte dit spørgsmål til at stille min nysgerrighed

Vis mig dit skrivebord i andre interesser, så kan det være du er heldig at få accepteret et svar

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 13-01-06 19:01

creamygirl "vinder" pga. den lille sætning: Tendensen viser allerede, at resultatet af BL funktionen, forudsætter at man l fremover kun kan debattere, hvor man skal fedte, ae og slikke for at få "lov" til at blive i tråden, og helt ærligt Tedd, så dør kandu inden ½ år

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 19:10

Jeg mener stadig, at kandu bør tage deres site alvorlig. Fjern den BL - og smid i stedet

Kloge Åge,
Jeg ved bedre vej 2,
2200 Nøddeby

ad hekkenfeldt til

Tak for "udmærkelsen" taliskoko