/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Messenger Humørikoner
Fra : Disi
Vist : 4305 gange
50 point
Dato : 12-01-06 13:30

Hvor finder i alle de søde/frække ikoner henne ? det er ikke de der der ligger fast der men de der forskelige tegn ,ord og figure

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-06 13:37

Ti lvenstre i din MSN Messenger er der en lang række med forskellige tjenester og reklsmer, prøv at holde musen over hver af dem, ved en står der humørikoner der klikker du, kan du ikke se den så prøv at rulle lidt ned eller op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-06 13:37

måske her

http://www.smilie.dk/

men de fleste jeg har, har jeg kopieret, fra andre på msn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-06 13:39

nu kan jeg ikke dele ord, det skal selvfølgelig begynde : Til venstre

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 12-01-06 14:35

www.mess.be er også en rigtig god side med masser af billeder etc.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 12-01-06 14:47

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-06 15:12

disi - hvis du søger rundt på nettet så vær meget forsigtig - for eks med smileycentral der lægger snavs med ind

meget snart begynder yahoo og msn at kunne sende til hinanden og der er masser at hente

Kommentar
Fra : Cosmo007

Dato : 12-01-06 15:20

www.ilovemessenger.com den er rimelig populær..ved ikk hvor meget frækt du kan finde..men så er der www.msnemotions.org

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-01-06 21:56

hejsa
prøv at søge på gif billeder på google.com eksempelvis. gem billedet i en mappe. alle disse billeder kan du bruge som smiley. du kan også bruge et billede af dig selv som smiley. det er måske bare svært at se det er dig

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 50 point
Dato : 16-01-06 17:57

jeg skal måske tilføje at du opretter dine nye smiley ved at vælge en modtager på din liste, tryk på>vælg humørikon<, tryk på>flere< vælg>opret<
-og så ellers bare find den mappe på din pc hvor du har gemt sjove gif animationer eller billeder som du syntes er sjove

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 17-01-06 08:26

Tak for svaret snaptil.

Kommentar
Fra : lillesommer

Dato : 28-05-07 20:17

Du kan skaffe smileys gratis inde på www.smilie.dk der har jeg mange smileys fra til min msn