/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Til dem som spiller NFS MW
Fra : LaraBoobs
Vist : 544 gange
40 point
Dato : 12-01-06 13:23

Til dem som spiller Need for Speed Most Wanted:

Når man har klaret en modstander på blacklist kan man vælge nogle muligheder... Hvor man får 2 ikoner at vælge med?

Hvad synes i er bedst at vælge?

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-01-06 13:34

Det er forskelligt.. det er cool nok hvis man får modstanderens bil.. men træls hvis man står og mangler penge.. Så kan man jo også bare sælge bilen hvis man ikke gider den... ¨sååå .. ja.. jeg ville nok forsøge at få bilen de fleste gange
->Brommi

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 12-01-06 13:54

Jeg ville i hvert fald ikke vælge styling, for i et spil som dette er det forholdsvis overflødigt.
I starten valgte jeg et ? og et ydelse, men efterhånden er jeg gået over til ren ?. SBrommi siger, kan man vinde bilen og penge.

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : pims

Dato : 12-01-06 19:03

Jeg vælger altid et ? og dernæst performance-opgradering. Jo bedre bilen kører, jo flere løb vinder jeg....håber jeg.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:57

Ja det jo netop det! Spillet er ikke helt lineært, så man får flere valgmuligheder! Hvad der er bedst er jo op til en selv, men spillet er jo designet til at man kan spille det uanset hvad man vælger!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 03:28

Jeg mener helt klart det er bedst at vælge "?" for så har man altid mulighed for at vinde et Pinkslip
som er klart mere værd end de dele man kan få til sin bil. Så jeg plejer at vælge de to første, jeg har gennemført spillet, og på den måde vandt jeg Pinkslip fra alle Rivalerne. men det er jo lidt med forskel.

Kommentar
Fra : NeVeN

Dato : 28-01-06 20:48

Jeg plejer at tage et spørgsmåltegn og så en performance...

hvis man er heldig får man noget godt i spørgsmålstegnet... og man kan altid bruge performance

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 06-09-06 00:18

Jeg går altid klart efter bilen.. Har selv spillet og min lillebror har det også. Så hvis han ikke får den så ved jeg jo hvor den er hehe.. For spillet er inrettet såddan at bilen man kan vinde altid ligger på den samme plads.. FX.. Hvis golfen ligger på spørgsmålstegnet i midten så gør den det også næste gang du installere spillet eller starter det fra ny... Desuden hvis du ikke får bilen kan du bare lukke spillet med Ctrl ALT Delete så gemmer den nemlig ikke. så skal du godt nok til at klare personen igen men så ved du hvår bilen ligger.. og dumt at ta performens da du jo hele tiden får ny bil.. og hver gang du har klaret en fra black list kan du købe hans bil i shoppen...