/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
JUBILÆUM
Fra : calista
Vist : 762 gange
50 point
Dato : 12-01-06 11:29

Hold da lige fest eller noget.

FIRE ÅR på kandu er det blevet til.

Ja, tiden går klokken slår og jeg ligger stadig ikke på top ti.
Gør det mig til en dårlig superbruger ?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 12-01-06 11:32

Ja du har vist været lidt for meget på barselsorlov!
Børn og karrieren på Kandu hænger dårligt sammen!

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 12-01-06 11:36

Tillykke Caliste,

tar lige en lille en.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-06 11:43

Også herfra....

Tedd.... Du glemte WOW, for det er da også noget af en tidssluger

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 12-01-06 11:44

Tillykke...

Regner med at det er det du gerne vil have ud af at oprette denne tråd..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-01-06 11:44

>>dårlig superbruger << næ det tror jeg ikke, men måske en elendig point-jæger.
med de 4 år.

Ps. Det nytter ikke at smide mig ud af det første spørgsmål.....................jeg hopper da bare ind her.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 11:46

Citat
Du er en dårlig Kanduer

Dine kommentarer kan muligvis hjælpe andre, men jeg gider ikke læse dine kommentarer i MINE tråde. Og det er KUN det blacklistningen drejer sig om. At DU, PAPERBOY, og andre endnu IKKE har fattet dette faktum, er jo blot endnu et bevis på jeres dumhed og endnu en grund t il at I ikke må udtale jer i MINE tråde. Jeg vil nemlig helst have intelligente svar i mine tråde. De der er FOR dumme, har jeg sørget for IKKE har mulighed for at ødelægge mine tråde ved ders stupiditet. Man skal ikke udelukke (blackliste) folk fordi man ikke deler deres holdninger. Men hvis de generelt er for stupide, synes jeg at det er OK. ]-)

Ka du så forstå det LOOOOL

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-01-06 11:51

LoooooL, Klumme du fangede den med det samme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 11:57

Den var nu ikke så svær at fange calista! Men iøvrigt tillykke med jubilæet!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 12:05

FIRE ÅR!!!

Tillykke med din store udholdenhed.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 12:47

Jamen tillyke herfra også......

Jeg bliver selv tre år imorgen kunne jeg lige se......

Skægt som tiden går!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-06 12:49

Altså Calista, hvad forventer du at vi skal sige.
Du har nu været på Kandu i 4 år, og din statistik er elendig, så på TopTi ?? hæhæhæhægnækgnæk.
Du har på de 4 år KUN formået at svare på 33 spørgsmål til den usle sum af 4608 point.
Og du har KUN kunnet finde ud af at skrive 1 tip.
Til gengæld har du så været så uintelligent, at du har haft behov for at stille spørgsmål hele 73 gange SKAM DIG!!

med dit 4 års JUBILÆUM calista

mvh dova

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-01-06 12:53

NØJ DOVA!!
Nu ryger du fandfløjteme på min sorteliste, din din din din *sprutter af raseri og er rød som en kogt krebs*

LooooooL, fandme glad for, at jeg har noget der kan minde im humor. Uden den overlever man ikke 1 dag her på kandu

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 13:08

Åh for satan, hvor kvindemafia'en er i sit es. Føj for den.............

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 13:10

LOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-01-06 13:22

STORT tilllykke til dig Calista!!!!

4 år - det er meget... Jeg selv har kun rundet et enkelt...Og hvis jeg tænker på, hvor meget tid, der er gået med Kandu, bliver jeg da helt urolig.... Efter 4 år bliver det MÅNEDER sammenlagt

Er der et liv efter Kandu????????

Var der et liv før Kandu???????

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-01-06 13:24

Og jow Calista.... Det er sørme ud som om, du er en ELENDIG superbruger

Du skulle skamme dig.... Komme her og tage tid fra alle os vigtige mennesker, der vier vores liv og kunnen til dette næsten ufejlbarlige forum.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 13:28

Vaxen

Forum...... Det hedder PLENUM. Er du dum som snot, din ½hjerne - Så fat det dog kvinde. Læs lyt og lær. Jeg har undervist dig og skåret det ud i pap, og du kan ikke engang finde ud af at sige TAK. SKAM DIG

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-01-06 13:41

Tak Klumme... Jeg kan godt se det.... Nu kryber jeg så hen i mit musehul og skammer mig... Jeg LOVER i fremtiden KUN at sige ting, der kan godkendes af øvrigheden...
Tak igen... jeg er taknemmelig for at blive vejledt...

SNØFT.....

Vaxen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 13:41

Altså klamme Klumme. Nu blander du dig igen i dybt seriøse tråde hvori jeg har afgivet det endegyldige og evigt rigtige svar. Dit klamme indlæg rummer slet ingen besvarelse på det stillede spørgsmål, men kun udgyldelser og angrab på de involverede brugere.

Skam dig!!!

LOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 13:44

Klumme der findes ikke dumme elever, men kun dumme lærere. Det kan du hilse og sige til den du efter min overbevisning laver en parodi på.

Om spørgeren er dum eller en elendig kandu'er synes jeg, at vi skulle lade kandus store dommer, Arne.jakobsen dømme om...med mindre, at han altså er blevet sat på calistas sorteliste. Så er der jo en anden der må tage over og gøre det beskidte arbejde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 13:47

Calista.

Så er vi enige om at jeg er din mentor i fremtiden og at du ikke foretager dig noget uden at ha' konsulteret mig først. Så får du osse masser af point.

( Mellem os.... så er det faktisk mig der bestemmer på Kandu. Regner med snart at få en mail om det fra teamet.)

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-01-06 13:53

Til orientering:

Jeg har ingen på min sorte liste, havde jeg det, ville der jo ikke være noget at læse og grine af

Klumme, du store læremester og orakel, jeg bøjer mig i støvet på mit tastatur over din store viden og dit kæmpemæssige ordforråd. Ingen er større og klogere end dig.

Cali--- ganske brunnæset

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 13:54

Vivi

PARODI..... Jeg er helt enig med arne i at alle disse ½hjerner, frigide kvinder, kvindemafiosa, liderlige hanhunde, osv osv osv bare skal blacklistes. Målet er, at jeg og arne hver for sig kan sidde og gi os selv gode råd - snakke med os selv (vi blacklister jo osse hinanden) og fortælle os selv, hvor gode Kanduere vi er, samt fremvise vores pointbehholdning som dokumentation for dette - for ikke at tale om vores utallige kvindenedlæggelser.

Der er ingen fare for at Kanduteamet smider os ud, da det i så fald var sket forlængst. Næææ du..... arne og jeg har nosserne (mine er størst lool) og teamet har ingen. LOOOl

Hvem styrer????? Arne og Klumme - Fat det så - hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-01-06 13:54

Calista???? Hvorfor har du brun næse???????????? Jeg får nogle grumme associationer

Må jeg spørge om det, Klumme????

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 13:58

Tak Caista. Du har set lyset.

BTW kvinde..... mit vokabularium er ikke det største jeg råder over GNÆK GNÆK

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 14:00

Ja det må du da Vaxen, men jeg vil af blufærdigheds årsager ikke fortælle det. Men det er vist noget med røvhullet og hæmoriden der gik en tur LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 14:03

Beklager.. I må undvære mig lidt. Skal ud og hente lidt til samfundshusholdningen.

BETAL DIN SKAT MED GLÆDE

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-01-06 14:03

Næh Klumme, du har vel også en masse arvinger rundt om i landet af både det ene køn og så af under- kønnet?

Vaxen, du må gætte tre gange om hvorfor min næse er brun!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 14:06

JA Calista.

Men er jo lidt troende og i et af skriftstederne står der jo: " Du må ikke smide din sæd på jorden" LOOOL

Men Paulus sagde vist osse, at kvinder skal tie i forsamlinger Fandme godt at både han og Muhammed er døde forlængst

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-01-06 14:08

Jeg HÅBER, at du fik næsen for langt frem i Nutellaglasset!!!

Og håber IKKE, at du lige skulle snuse om den næstmindste trængte til en ny ble

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 14:09

PS - Arne er osse troende... Han bruger bare en kæleko - Stakkels ko

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-01-06 14:12

Vaxen, jajaja.. det var Nutella'en*G*

Mindstebarnet er også vågen nu, der skal læses lektier med nr 2 barn og størstebarnet er på vej hjem fra skole

Mor jer

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 14:24

Klumme
Fra min side får hverken arne eller du konkurrence med hensyn til nosserne....jeg kan lige så godt afsløre det med det samme....jeg har ingen.

Mmmmm.....men måske jeg kunne låne nogle....hvis det viser sig muligt, kan jeg så deltage i styrergruppen?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-01-06 14:29

Styregruppen??
Hvem er det??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-06 14:32

Vivi

Du kommer i styregruppen uden på disp. Men men... du blir kaldt Vivinoballs LOOOL Bare lige du ved det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-06 15:47

Citat
Altså klamme Klumme. Nu blander du dig igen i dybt seriøse tråde hvori jeg har afgivet det endegyldige og evigt rigtige svar. Dit klamme indlæg rummer slet ingen besvarelse på det stillede spørgsmål, men kun udgyldelser og angrab på de involverede brugere.

3773, din store nar
Du burde slet ikke have lov til at udtale dig her, når du ikke er tilligent nok til at vide, at andgrep ikke staves angrab.
Ta' et kursus....halvhjerne!!!!!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 16:05

calista
Styregruppen er dem der styrer....og det vil sige, Major Arne Jakobsen, klamme klumme og Vivinoballs.

Styregruppen er her på kandu selvbestaltet og totalt udemokratisk valgt, hvilket er kendetegnende for grupper, hvor i der er en svag ledelse. I dette tilfælde kunne vi kalde det et millitærkup.

Sådan er det bare. ... så kan I lære det!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 16:13

/%#"/#%/& Staveplade....

.......og ONDE ONDE Dova. Du oh forkvinden for kandu's kvindemafia. Hvor kan du være så oooond og ubamhjertig???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-06 16:25

Citat
og ONDE ONDE Dova. Du oh forkvinden for kandu's kvindemafia. Hvor kan du være så oooond og ubamhjertig???

Mig???

Jeg troede det var CreamCapone og AnsCorleone

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-06 16:29

Arne har sæ'l sagt du er en del af kvindemafia'en på KANDU. Og så må det være rigtigt. Arne tager aldrig fejl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-06 17:02

Ja, men jeg er da i det mindste ikke blacklistet, selv om jeg har kaldt ham noget grimt i en af hans seneste tråde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 18:20

Tja hvis der ikke sker noget i ens liv kan man jo altid oprette en hadetråd! Landsbysladderen har fået en ny renaissance på internetet!

Eller hvis man ikke er unik kan man jo altid pukle på dem der, så drypper det jo lidt på degnen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 18:22

Fyld selv de manglende ord ud og ret stavefejlene!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 22:35

Moralister er dem der klør sig selv der, hvor det klør på andre..

Ret selv stavefejlene, tedd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-06 22:37

Hov, glemta at sige tillykke til Calista..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 22:40

Næh! Moralister er dem der klør andre hvor de tror det klør!

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 13-01-06 04:49

Hej Calista
Rigtig hjertelig TILLYKKE med de 4 år, i går.

Havde selv 4 års jubilæum i december, gik og ventede på posten hele dagen for der måtte da komme en jubilæumsgave fra Kanduteamet, ak ak forgæves. Der kom ingen.
Nu er dét så jeg lige vil spørge dig, fik du noget altså en gave fra Kandu.
Ellers håber jeg du nød festdagen i fulde drag og tænk på at næste gang er det 5 års, juhhuu
Jeg nød ikke min 4 års så meget, da det var midt i juletravlheden, men vi kunne jo gi den gas til næste år og slå os sammen til noget sammenskudsjubilæumssmaltalkfest.
Endnu engang TILLYKKE

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 19-01-06 12:02

Tak for svaret tedd.