/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
god historie
Fra : 7777
Vist : 643 gange
50 point
Dato : 12-01-06 10:51

hej er der en der er god til at skrive en historie, og har lyst at hjælpe mig jeg er nemlig helt tom for ideer????
den skal handl om "JYSK" (jysksengetøjslager). nemlig at jysk i de seneste år har fornyet deres markedsføring i samarbejde med to reklamebeureauer. den gode historie skal bygges ind i TV-reklamerne, og lars larsen identificeres med "jyden han er stærk og sej". et af reklamebureauerne har fået til opgave at udgive en jubilæumsavis.
er der en der vil være behjælpelig med at skrive en god historie, den eneste betingelse er at historien skal passe ind i jysk´s koncept.

hilsen 7777

Accepteret svar
Fra : viviborgen

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-06 12:21

I hvilket fag og sammenhæng skal du lave opgaven?

Godkendelse af svar
Fra : 7777

Dato : 12-01-06 12:24

Tak for svaret viviborgen. jeg skal lave opgaven i dansk

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 12:30

Jeg formoder, at du er kommet i gang med historien, for min hjælp var jo ikke til nogen hjælp.

Kommentar
Fra : 7777

Dato : 12-01-06 17:45

ja jeg er gået igang med opgaven men det er meget svært synes jeg