/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java VM
Fra : mikkel1
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 16-11-02 07:54

Hej
Hvis jeg på en hjemmeside klikker på en knap som aktiviterer en Javascript sker der ikke noget. Jeg har Windows XP og Java VM er installeret

Tak
Mikkel

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-11-02 11:48

On Sat, 16 Nov 2002 07:53:35 +0100, mikkel1 wrote:

> Hej
> Hvis jeg på en hjemmeside klikker på en knap som aktiviterer en
> Javascript sker der ikke noget. Jeg har Windows XP og Java VM er
> installeret
Det er nok fordi at Java ikke har noget med javascript at gøre. Prøv
hellere at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.clientside
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen
http://officehelp.gone.dk
Codito, Ergo Sum

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 28-12-02 21:48

Har du opdateret XP for nylig...altså HOTFIX? Fordi jeg har samme problem...efter jeg opdaterede!!!!

Kommentar
Fra : profeten_23

Dato : 08-01-03 22:25

Problemet kan ligge i den XP update - prøv at downloade og installere Netscape 7.0 (du kan blot af installere den igen bagefter - det, du skal bruge for at læse JavaScript vil fortsat ligge på din PC), så skulle det gerne fungere igen!