/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
akku værktøj
Fra : hynke007
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 12-01-06 00:01

hejsa.

jeg søger en akku rystepudser ved at den findes da jeg har en men vil gerne have mig en ny

Hilsen
Kim

Accepteret svar
Fra : janing

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-06 00:59

Hej Kim

Det er en let opgave du spøger om, alle byggemarkeder og butikker der sælger el- værktøj, har mindst 2 forskellige typer af akku rystepudser.

Lige fra ca. 200.- og op til 2.000,- kr.

Så det er kun et spørgsmål om hvad den skal kunne holde til af brug / kvalitet der virkelig kan holde, det koster.

Men skal du kun lave et par små opgaver, så kig efter annoncer fra Aldi / Netto / silvan osv. der er altid nogle billige.

Ps Husk bare at alt el-værktøj, holder meget længere hvis du ikke er for hård ved dette / overbelaster det, så en af de billige kan også godt klare en del opgaver

Hilsen Jan

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 12-01-06 07:54

Husk den vigtigste detalje vedr. rystepudsere er, hvis du står med 2 forskellige og skal vælge den bedste, er antal "rystelser" per minut. Jo flere jo bedre. Det er uanset om den kører på 230 Volt, eller er med accu.

MVH

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 12-01-06 09:21

Jeg syntes at du skulle købe den billige fra hareld nyborg eller aldig eller hvor du kan få fat i den.
Der er altid 2 års garanti på uanset hvilket mærke, Hvis du da ikke er prof og bruger det 8 timer om dagen så gider du nok ikke bytte det ret tit

Zita

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-01-06 07:06

Har du fået fat i en rystepudser???

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 27-01-06 06:31

hej viskinge

nej jeg har ikke funden en endnu... har kigget ved de forskelige netbutikker og firmaer men kan ikke finde en.

hilsen
kim

Godkendelse af svar
Fra : hynke007

Dato : 03-02-07 18:49

Tak for svaret janing.