/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvdSanta
Fra : Simmaster
Vist : 657 gange
40 point
Dato : 11-01-06 21:02

Hej.
Jeg har arbejdet lidt med dvdSanta, jeg har forsøgt at omkode en Xvid fil til dvd og samtidig lægge tekster på, tekstfilen jeg bruger er en srt.txt, den koder ca 50% af filmen fint, hvorefter at dvdSanta lukker af sig selv. jeg kan se at det der er kodet om intet fejler, teksterne og kvaliteten er fine, men får jo bare ikke 100% af filmen kodet om.
Det passer med at dvdSanta lukker når der er en forskel på 2 min. imellem tiden på kildepositionen og og den tid man har brugt.

Er der nogen af jer der har haft lignende problemer, og har en løsning?

Jeg vil sætte stor pris på hjælp, evt alternative programmer, hvor folk har gode erfaringer, da jeg meget gerne vil lære at lægge tekst på mine dvd'er.

På forhånd tak.

Jacob

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 11-01-06 21:18

Det er vel tral version,hvor det koster at få fuld brug.Pogrammet koster 30 dollars

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-06 21:28

Versionen af mit dvdSanta hedder: 4.00 Full Version Build 6001

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 11-01-06 22:08

Evaluation and Registration

This is not free software. Subject to the terms below, you are
hereby licensed to use this software for evaluation purposes
without charge for a period of 25 days

Hvis du ikke har registreret den,er den vel mere end 25 dg gammel,ellers så???????

Accepteret svar
Fra : frederikshavn

Modtaget 40 point
Dato : 11-01-06 23:21

har selv haft samme problem,selv med en cracket version,så fandt jeg et pgr.som hedder D.I.K.O,det virker bare

http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/showsoftware_diko_424.html

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 12-01-06 07:16

Lige prøvet det DIKO der .. virkede til at vær et rigtig fedt program, men når jeg startede den, så skrev den at de manglede en bestemt fil .. ved ikk hvorfor men .. den ku i hvert fald ikk brænde ud !?

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 12-01-06 09:21

nu ved jeg jo ik om du bruger p2p,men hvis,så prøv der,eller afinstallere det.og instal.det igen

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-06 15:50

Har du lagt tekster ind med D.I.K.O?? også nogle der skulle konverteres fra srt.txt?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-06 19:37

Hej, har lige prøvet DIKO, det virker lovende. Men når jeg åbner filen jeg har lavet i powerDVD, kan jeg ikke slå subs til, i nero showtime, og windows mediaplayer kan jeg bruge subs, er lidt bange for at jeg så ikke kan slå subs til når jeg har brændt den og sat den i dvd afspilleren... Skal jeg sætte underteksterne som fixed i stedet for? Mener at fixed betyder at de bliver en fast del af filmen, kan det passe?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-06 19:51

Bhlas:

Det er lige meget om det kan brænde ud.... Du koder bare om, snuper filen i DIKOs tempdvd mappe og brænder med et andet brændeprogram.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-06 19:53

Jeg forøger sku lige med 10 point, det her er sku meget værd for mig... skal lige prøve at have brændt en film med undertekster, have smækket den i min dvd.... Og virker det så får du point Frederikshavn.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 12-01-06 20:55

bruger selv win dvd,og der kan man altivere subs,ved at h.klikke på skærmen og enable subtitles

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-06 20:57

men har du prøvet at brænde en film og se om du kan bruge subs på din dvd afspiller?

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-06 23:24

Tak for svaret frederikshavn. Det er fandme alletiders program det der. Lidt langsomt, men det leverer varen.

Mange tak for hjælpen. var ved at få grå hår i hovedet.

Jacob