/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Step by Step FrontPage 2000
Fra : stjuma
Vist : 759 gange
100 point
Dato : 11-01-06 12:28

Hej.
Er der nogen, der ligger inde med bogen: Step by Step Frontpage 2000 fra Forlaget Globe, som de vil sælge til en fornuftig pris?
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 11-01-06 12:33

Bare et andet forslag også

Du kan, på posthuset købe en CD for lige under 100kr. der lærer dig Frontpage

men selvfølgelig er bogen et andet værktøj, så bere dette som forslag.

Eller hvsi du kender en der har skiven så ..... *SS*

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-06 12:41

På forlaget www.libris.dk har de en bog om Frontpage 2002 der er stærkt nedsat og koster 99 kr. Du skal se under "Tilbud" og vælge linket "Bøger kr. 100" . Jeg er opmærksom på at det er 2000 du søger.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-06 13:29

Kan du ikke ved hjælp af hjælpefunktionen og denne side komme i gang?
http://www.ritaolesen.dk/hjemmesider_med_frontpage_oversigt.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-01-06 15:55

Hejsa
Du kan evt. kigge på http://www.a-begynder.dk/
Frontpage = http://www.a-begynder.dk/frontpage/index.htm
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-01-06 15:56
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-01-06 23:18
Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 12-01-06 06:59

Hej.
Det sidste indlæg er netop grunden til at jeg efterlyser bogen: Jeg har lånt den på biblioteket, og det har gjort, at jeg gerne vil have den.
Til alle jer andre: Tak for alle ideerne, bogen står stadig højt på min ønskeseddel.
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-06 21:53

Undskyld har du ikke en scanner eller en kopimaskine???????

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-06 22:00
Accepteret svar
Fra : kjullen

Modtaget 100 point
Dato : 13-01-06 21:47

Hej Steen.
Lige hjemkommet fra en lille tur opdager jeg, at du søger Step by Step Frontpage 2000. Jeg har en, den er stort set ikke brugt. Den er intakt med CDén. Du kan få den for kr. 75,- + porto.
mvh
Din Navnebror.

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 14-01-06 19:30

Tak for svaret kjullen.