/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Driver til min skræm
Fra : RaB
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 15-11-02 20:38

hvor finder jeg driver til mit Image Quest p910+(mærke hyundai)???? til windows xp. den cd med driver der fulgte med, var der ikke til windows xp..

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 16-11-02 04:20

Caine har ret...
Quest p910+(mærke hyundai) drivere er i windows xp...

men ellers er Caine's link det eneste der umiddelbart kan "findes"

vh. dr_scooter

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 16-11-02 13:28

jeg for bare en file der hedder INF file. hvad skal jeg med den???

Kommentar
Fra : Ragman_dk

Dato : 20-11-02 15:13

Jeg ville hellere kigge her:
http://www.hyundaiq.co.kr/down.asp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-02 18:57

Hej Caine + Ragman_dk
Tak for netadressen - jeg har nu fundet en driver til en skærm jeg havde stående.
Emesen.