/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem kan??
Fra : Mordex
Vist : 759 gange
200 point
Dato : 10-01-06 21:05

Hej.
Jeg vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle placere følg. spg. og valgte så at gøre det her...

Hvem kan Latin?? Jeg skal have oversat en kort tekst fra engelsk til Latin... Enten her på nettet eller IRL.
Måske kender du én IRL der kan??

Mordex

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 210 point
Dato : 10-01-06 21:11

Hej Mordex.

Jeg kan ikke oversætte latin men her er et link til diverse ordbøger, hvis du ruller ned, vil du se at der fremkommer latin ordbøger

http://www.seniorinternet.dk/senior21.htm

Held og lykke med det.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-06 21:13

Mordex -> Du (..som gammel bruger) burde vide at den slag spørgsmål stilles i én af kategorierne :

1.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20607
2.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20804
3.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=10207

Kandu.dk kategorien er forbeholdt spørgsmål vedrørende Kandu's virkemåde mm.

Ps. Selv jeg ka' glemme det ind imellem

..så bare rolig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-01-06 21:26

Hej Molo...

Hvo´n går det...?

Tænkte også på at smide det ind under undervisning eller videnskab.... meeeeeen gjorde det så ikke... Ved selv ikke hvorfor hehe...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-01-06 21:27

Og jeg kigger lige på linket, men skal være 100% sikker i min oversættelse så skal alligevel bruge en expert...

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 10-01-06 23:00

Kontakt det lokale gymnasium. Det har altid en latin kyndig ansat.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-06 08:43

Jotak Mordex det går fint på Ama'r

viviborgens foreslag lyder som en go' ide og hvis du er 'smart' lokker du med en flaske rødvin

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 11-01-06 13:07

Tak for svaret vil.du.

Jeg fandt via linket et forum med folk der kan Latin og har fået svar... Super :)

Mordex

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-01-06 01:39

Alle tiders Mordex, hvor er det bare herligt når man finder ud af tingene sammen
Og pænt tak!

Venlig hilsen Dorthe.