/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
word
Fra : bauchmann
Vist : 550 gange
300 point
Dato : 10-01-06 19:42

Hej.
Så har jeg for jer nok et dumt spørgsmål, men jeg har før fået rigtig gode svar fra jer. Jeg sidder og skal lave et dokument i word og skal have nogle sætninger fremhævet i rødt. Hvordan gør jeg det? Husk det skal skæres ud i pap.
Torben

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 310 point
Dato : 10-01-06 19:47

Du trækker og markerer det, du vil have i rødt, går i værktøjslinjen og vælger rød, det er normalt et stort A med en blælke på.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-01-06 19:48

Du markerer bare de pågældende sætninger og går så op og ændrer skriftfarve i menulinjen øverst til højre - klik på det store "A" med en streg under.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 10-01-06 19:51

Du maker der der ska have en anden farve

Trykker på formater og vælger skrifttype.

Der kommer en en boks fram hvor du kan vælge hvilken farve teksten skal have.

H2

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-01-06 19:52

Hej

Husk der findes ingen dumme svar

Du skal markere det du vil have fremhævet og dernæst trykke på Skriftfarve og vælge farven rød.

Håber det hjalp lidt

Clou

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-01-06 19:54

Clou->Det er jo netop det, der gør-findes dumme svar, men der findes ingen dumme spørgsmål, det var vist også det, du mente (G)

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 10-01-06 19:57

Hvis du vil have sætningen fremhævet kan du udover farven gøre sætningen "fed" og i "kursiv" ved at gå op i bjælken Formater og vælge skrifttype. Her har du også mulighed for at vælge hævet skrift og meget mere.

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 10-01-06 20:00

Tak for svaret peet49.Du kom først med svaret så du får pointene. Tak til alle for hjælpen

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-01-06 20:01

Det er jeg, som takker.