/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
benzin
Fra : gal
Vist : 1332 gange
100 point
Dato : 15-11-02 19:41

er der nogen der har erfaringer med nitro 3000
eller er det bare dyre benzin eller hvad

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-02 20:37

"gal" <mailto:gal.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
"benzin"

> er der nogen der har erfaringer med nitro 3000
> eller er det bare dyre benzin eller hvad

[klip]
Det har været oppe inde i forum-afdelingen. Kig evt. der. Held og lykke
Jonathan

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.60.195.2)
-- Sælg dit autotilbehør på http://www.autoatlas.dk/marked
-- Vis din bil frem på http://www.bilgalleri.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-02 20:55

"gal" <gal.news@kandu.dk> wrote in message
news:72bB9.9262$HU.846118@news010.worldonline.dk
> er der nogen der har erfaringer med nitro 3000
> eller er det bare dyre benzin eller hvad

Det er ikke så nemt at svare på. Jeg har gode erfaringer med det, min bil
kører over 1 km mere på literen end på almindelig blyfri 95 (hvilket
faktisk gør at det godt kan betale sig for mig). Andre her i gruppen har
givet udtryk for samme tendens, mens andre igen ikke har oplevet nogen
nævneværdig forskel (en enkelt fik vist endda forværret sit forbrug).
Der er næsten ikke andet at gøre, end at prøve det nogle gange (helst en
3-4 tankfulde eller mere), og se om det hjælper på din bil. Hvis det ikke
gør, skifter du bare tilbage til din normale benzin

--
René (AKA The Artist Currently Known As Rel7Star)
--- farende rundt i en 1985 Toyota MR2 1,6 16v ---
x===----> http://www.rel7star.dk <----===x

Accepteret svar
Fra : heidimori

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-02 08:16

Hejsa--

Forskel og forskel....

Ifølge producenterne, skulle det være medvirkende til en bedre forbrænding, men da det er de færerste af dem jeg kender som har mærket forskel, på andet end deres pengepungm har jeg svært ved at se resultatet, af deres påstand.

håber at det er svar nok

Kommentar
Fra : geu

Dato : 16-11-02 09:41

Det som er tilsat nirto 3000 er et aditiv der rensre din motor for koks inde i motoren. Det vil sige at hvis den tændingsbanker eller bruger meget olie forde at stempel ringene er kokset til og derfor sider fast kan det have en god effekt. Det er det samme der er tilsat Shells den dyre, kan ikke lige huske hvad den heder. Det kan godt være at men vil komme til at køre ca 1km mere med det i end nornal benzin men der er forde at ens motor bliver renset... Og der efter man så køre på normal benzin igen, ca efter 3-5 tankfulde. For der er ikke mere brændværdi i den slags benzin. En meget billiger løsning er at købe en dunk meg aditiver og selv tilsætte det, det kan være Redex der er et rød produkt eller Bell Add der er et klar produkt. Husk bare at købe det der er til bensin...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 22:53

On Fri, 15 Nov 2002 20:55:05 +0100, "René Lønstrup \(AKA Rel7Star\)" <7star@iname.com> wrote:

>"gal" <gal.news@kandu.dk> wrote in message
>news:72bB9.9262$HU.846118@news010.worldonline.dk
>> er der nogen der har erfaringer med nitro 3000
>> eller er det bare dyre benzin eller hvad
>
>Det er ikke så nemt at svare på. Jeg har gode erfaringer med det, min bil
>kører over 1 km mere på literen end på almindelig blyfri 95 (hvilket
>faktisk gør at det godt kan betale sig for mig). Andre her i gruppen har
>givet udtryk for samme tendens, mens andre igen ikke har oplevet nogen
>nævneværdig forskel (en enkelt fik vist endda forværret sit forbrug).
>Der er næsten ikke andet at gøre, end at prøve det nogle gange (helst en
>3-4 tankfulde eller mere), og se om det hjælper på din bil. Hvis det ikke
>gør, skifter du bare tilbage til din normale benzin

Min kammeret har også erfaret at hans gamle bil faktisk er blevet en smule kvikkeret end den har
været før. Nok mest fordi at motoren nok var væeret beskidt og kokset og Nitro3000 så har renset ud
i det som de selv siger at den gør. Dette inklusiv at min kammerat beretter at han har fået den ti
lat køre længere på literen.
--
Mvh
Flemming Jacobsen