/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem m at klippe/sætte ind
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 464 gange
234 point
Dato : 10-01-06 18:23

Hejsa!

Mit problem består i at når jeg vil klippe eller kopiere en eller flere filer, og derpå sætte dem ind i en anden mappe, fryser min computer! Jeg kan åbne min jobliste og derpå se, at den mappe jeg vil indsætte min fil/filer i "ikke svarer". Jeg er i stand til at afslutte jobbet, og derpå prøve påny, hvor tingene også tit lykkes. Dette er dog drønirriterende, og jeg vil høre, om der er nogle af jer, der kender til problemt og en eventuel løsning. Det skal siges at jeg har haft problemt i et længere stykke tid, og jeg prøvede derfor at formatere min computer, dog uden resultat. Mit oprativsystem er windows xp home edition.
På forhånd tak!

Emanuel

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 10-01-06 18:27

Hvilken servicepack har du installeret?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-01-06 19:03

Hmmm! Måske for lidt RAM - Husk XP kræver: 133 MHz Intel Pentium eller højere
microprocessor (eller tilsvarende), 128 MB RAM (minimum) / 256 MB (anbefalet)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-01-06 19:04

måske også værd at gennemlæse http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/PageFile.asp

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 11-01-06 10:49

Jeg har den seneste servicepak installeret, desuden skulle ram osv. ikke være noget problem de jeg har 512 mb ram og 1,6 ghz processor!