/ Forside/ Karriere / Erhverv / Spørgsmål
10  Leo.peder.. 3633
Hurtig svar søges...murer løn
Fra : JRC
Vist : 912 gange
100 point
Dato : 10-01-06 16:27

Hejsa jeg laver en opgave om at jeg vil være murer så skal skrive alt en murer faget.

Nogle som kan fortælle alt om en mures løn og give mig statiker og diagrammer over noget med det at gøre alt hvad i ved om en mures løn.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-01-06 16:45

hos murernes fagforening kan du få de seneste lønstatistikker. jeg er ret sikker på de også ligger på nettet.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 10-01-06 18:20

Ud over fagforeningen, så kan du måske bruge noget fra Google søgningen http://www.google.dk/search?hl=da&cr=countryDK&q=L%C3%B8nstatistik+for+murer&spell=1

men mon ikke gennemsnittet ligger på omkring 150,- hvis man ser på hvad de Polske arbejdere får - se http://www.fagligtansvar.dk/index.php?page_id=32&data_id=10&sel_content_id=727

Held og lykke med opgaven
Søren

Godkendelse af svar
Fra : JRC

Dato : 18-04-06 23:27

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-04-06 06:54

Velbekomme... og takker for points. Håber din opgave gik fint