/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
HELP ME!
Fra : cyrus25
Vist : 548 gange
175 point
Dato : 10-01-06 14:00

Jeg skal bruge et banner a størrelsen 468 x 60.
Er der nogen der kan klare dette?

Banneret skal/må gerne indeholde ord som: Games, download, film, Babes, konkurrencer.

Vil gerne have at den får et prof look, lidt ala de man kan se på Jubii.dk og den må gerne være være provokerende!
Samt at den gerne må være animeret (hedder det ikke det )

Håber i kan klare denne svære opgave for jeg kan sq ikke da det kommer til at ligne røv og nøgler

P.S. Jeg skal selvfølgelig have rettighederne til den....

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 10-01-06 14:24

Du kan sende mig nærmere oplysninger om sidens indhold (evt. link) samt din mailadresse til mig på info@findovia.dk
så skal jeg se, hvad jeg kan gøre.

Kommentar
Fra : cyrus25

Dato : 10-01-06 17:13

kig på zeeks.dk og min mail-adr er admin@zeeks.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-01-06 18:57
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-01-06 18:59

og her kan du selv lave dem (on-line) http://www.abcbanners.com/

Kommentar
Fra : cyrus25

Dato : 11-01-06 12:08

Takker Clan men kan desværre ikke bruge det

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 87 point
Dato : 11-01-06 15:51

Du kan selv skalere og gemme i forsk. formater via Irfanview, som er gratis http://www.irfanview.com/
Jeg vil enda vove den påstand, at du kan lave / omforandre det du har brug for med programmet.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : cyrus25

Dato : 13-01-06 14:30

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-01-06 17:29

Takker for points... glad for du ku' bruge svaret