/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Vi kan ikke finde
Fra : heseda
Vist : 853 gange
100 point
Dato : 10-01-06 12:12

Når jeg indtaster adressen www.selectedhair.dk på min arbejdsPC får jeg meldingen

"Vi kan ikke finde www.selectedhair.dk
Du kan prøve igen ved at indtaste URL adressen."

Dette giver heller ikke nogen resultat.

På min hjemmePC er der ingen problemer.
Er det DNS opsætningen der er forkert, jeg har lige få få dage siden haft et ligende problem med en anden adresse, men det virker fint nu. Hvad der var årsagen til dette er jeg ikke klar over.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-06 12:20

prøv at skrive sådan : http://www.selectedhair.dk/ - hvis du derefter ikke kan se siden så er der muligvis blokeret på din arbejdsplads

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-06 12:24

ps - det kan være firewall problemer - eller du kan override ved at trykke ctrl når du klikker dig ind også

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 10-01-06 14:01

Hej Heseda

Hvornår har du tastet den ind på DNS'en, da din arbejds pc og din hjemmepc ikke bruger samme dns server kan der nemlig godt være forskel på hvornår de opdaterer. Det var nemlig det der gjorde dt sidst, men hvis det er, så hjælper jeg dig glædeligt igen.

DH

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 10-01-06 14:25

Miritdk: det hjalp ikke

Hej DH.
Det var i søndags - 48 timer siden.

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 10-01-06 14:49

okay så burde den have opdateret, send mig det link du sendte sidst så kigger jeg lige på indstillingerne. admin (at) djd.dk

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-01-06 16:13

samme fejl som her
http://www.kandu.dk/Spg80355.aspx
den peger på 127.0.0.1

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 10-01-06 16:24

dk, jeg ved ikke om du bruger gratisdns men det lader ikke til det, for så ville du vide at alle deres dns records peger på 127.0.0.1 og at det iøvrigt er en fed gratis service, men det er 100% ikke der fejlen ligger.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-01-06 16:37

nu har det ikke lige noget at gøre med hvordan gratis DNS kører, men hvordan bruger(erne) sætter det op....
rett til under A record som jeg tydeligeligt beskrev i henviste link.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 10-01-06 17:25

hej hej
hvis du indtaser ipadressen som http://www.selectedhair.dk henviser til så vil du få dit svar
http://194.192.15.132/

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 10-01-06 18:04

er der en der gider teste siden nu, www.selectedhair.dk

titlen på siden skal være " min seje side "

Undlader at kommentere dit indlæg dk, da du åbenlyst ikke aner hvad du taler om. Siden er hostet på en server som undermappe til et andet domæne, og du kan derfor ikke pege a recorden på serveren.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-01-06 03:54

Klikker direkte på linket og det fungerer fint her, har prøvet med Internet Explorer, Deepnet Explorer og Firefox

Accepteret svar
Fra : djddk

Modtaget 100 point
Dato : 11-01-06 07:47

takker... det skulle også gerne funke, der kan dog være enkelte dns servere der ikk er opdateret endnu

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 12-01-06 23:26

Tak for svaret djddk. Endnu engag har du guidet mig på plads.