/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
BRUGSANVISNING ???????????????
Fra : engparken
Vist : 11243 gange
300 point
Dato : 10-01-06 11:09

Hej alle på kandu.
Er der en som kan finde en brugsanvisning til en EVA Royal 2618 ( symaskine ) på nettet ?? Jeg har prøvet alt men kan ikke lige finde det.Mvh Engparken.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-06 11:29

jeg søgte engang efter brugsanvisning til en anden maskine uden resultat - det endte med jeg ringede til forskellige symaskine forretninger og jeg var heldig - fik en fotokopi
Det vil måske være langt nemmere for dig også ???
Især dem der handler med brugte maskiner - eller reparerer symaskiner er ofte i besiddelse af netop brugsanvisninger til de fleste maskiner

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-01-06 14:37

Prøv at spørg på http://www.rokken.dk. Det er en forening for alverdens håndarbejde og jeg har selv fået hjælp der til flere ting. Jeg kan ikke huske om man skal være medlem for at spørge, men det er under alle omstændigheder gratis. Ligesom en slags "Håndarbejds-Kandu"

Rosekamp

Accepteret svar
Fra : hehoa

Modtaget 300 point
Dato : 12-01-06 23:02

Hej "Engparken"

Du kan komme i kontakt med firmaet på mailadressen: rce@royal-consul.dk
Det er dem, der forhandler Eva-symaskiner og de har vejledninger liggende på nettet til andre maskiner, så mon ikke de også har til din eller kan sende den til dig.
Deres hjemmeside er: http://www.royal-consul.dk/
Held og lykke med det
Mvh Hehoa

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 13-01-06 05:47

Tak for svaret hehoa Hilsen Engparken.

Kommentar
Fra : missrosa

Dato : 11-02-09 17:05

Hej alle på kandu.
Jeg håber at der er nogen so kan hjælpe mig. Jeg har en Eva Royal overlock 1034D menstår og mangler en brugervejledning til den. På forhånd tak.......
M.V.H. missrosa