/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Online eller offline
Fra : LTPTiger
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 10-01-06 01:04

Halløj: Har det ikke før været muligt, at se om en anden Kandu bruger er online eller offline. På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-06 01:27

Ikke så vidt jeg ved, men her på det nye kandu, kan du se brugere med blå farve er online

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-06 01:48

Det er en funktion der først er kommet sammen med det nye kandu.

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 10-01-06 02:06

Ja okay det burde jo være til at forstå. Den lille røde mand ud for mit spg. betyder det, at ham der har stillet spg. er online.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-06 02:23

Den lille mand foran dit brugernavn i spørgsmålet, er blå når du er online og sort/grå når du er offline.

Godkendelse af svar
Fra : LTPTiger

Dato : 10-01-06 02:35

Tak for svaret o.v.n.. I burde jo ha pointsne begge to. men o.v.n. kom først og så må jeg jo nok sigde at den løve ikke hure mig. Men tak begge to, mange tak fra Sy'fyn.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-06 02:41

Selv tak Tiger, løver og tigre kan nu heller ikke sammen Godnat fra Thy