/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia SR 50 Ditech. kan ik K
Fra : krill
Vist : 961 gange
147 point
Dato : 10-01-06 00:26

Hey..

jeg har et lille Problem. har en Aprilia SR 50 Ditech... den kan ik Kører den kan såen set godt starte. men ikke Trække.. er der nogle der ved hvad Problemet Måske kan Skyldes?

kan det skyldes :

Indsprøjtningen?

Koblingen?

eller Variatoren?

Eller noget helt andet...?

på Forhånd tak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-01-06 00:34

Ja, det har du ret i:
kan det skyldes :

Indsprøjtningen?

Koblingen?

eller Variatoren?

Eller noget helt andet...?
Det kan være alt.
Men hvis den kan race op, altså tage fulde omdr., så er det koblingen, evnt. rullerne i variatoren.
Men jeg gætter på koblingen, som skal tages af, og bakkerne skiftes eller slibes. Der må ikke være fedt/olie eller andet snavs derinde.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : krill

Dato : 10-01-06 00:39

Den kan ik tag fuld Omdr.
den går for det meste bare ud..

det kunne self og været noget med at den ik får nok Benzin..

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 147 point
Dato : 10-01-06 21:58

Jaa, benzinmangel er en af mulighederne, da en del Ditech har haft problemer med indsprøjtningspumpen.
Og hvis den er stået af, så koster den omkring 1700kr.
Men fejlen kan også være defekt membranplade.
Det bedste vil nok være at få den hen til en scooterforhandler der har testudstyr til Ditech:
http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=1692

http://ditech.skagen-unge.dk/welcome.php
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : krill

Dato : 10-01-06 22:04

Mange Tak for svaret