/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printserver og Brother HL2030
Fra : LottaJ
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 09-01-06 21:33

Hej!

Jeg har lige købt mig en Brother HL2030 laserprinter. Af en kammerat har jeg fået en printserver.
Jeg kunne jo virkelig godt tænke mig at kunne bruge denne printer med flere computere via netværk og printserveren.

Printserveren er en Linksys og har en usb indgang + 4 LAN indgange. Jeg har tilkoblet min router + trådløst accespoint og har fin forbindelse til net. Printeren har jeg så tilsluttet usb indgangen i printserven, man jeg kan ikke finde den på min com - hvad gør jeg forkert?

Håber nogen kan hjælpe!

Med venlig hilsen Lotta

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 09-01-06 21:55

Har du kørt guiden tilføj en printer, og sat flueben i "netværksprinter" ?

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : LottaJ

Dato : 09-01-06 22:01

Ja, jeg har forsøgt at bruge guiden til installation. Men når den søger efter netværksprinteren, finder den ikke noget...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 22:26

har du kørt installationsproceduren med driver osv.?

På denne side kan du finde guider og driver til en af Linksys printserverne:
http://www.linksys.com/servlet/Satellite?childpagename=US%2FLayout&packedargs=c%3DL_Product_C2%26cid%3D1115416837229&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 09-01-06 22:29

Takker Bjarne. Var lige i gang med at søge hos Linksys.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-01-06 22:30

Quick Install guiden og en driver skal du nok bruge. Det har jeg skullet på andre modeller end linksys.