/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problem med headset?
Fra : grethes
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 09-01-06 19:25

Har en Nokia 6230I og har tidligere kunne benytte HS-5 headset til denne uden problemer. Men da der knækkede et eller andet i ledningen på dette, måtte jeg anskaffe et nyt. Men på dette var der meget støj så hverken jeg eller den i den anden kunne høre noget af, hvad der blev sagt. Fik det byttet til endnu et nyt, men stadig støj på linien. Har også prøvet det på min 6230 med samme resultat.

Mit stereo headset som fulgte med telefonen er der ikke problemer med. Her går samtalen fint igennem. Så intet tyder på det er telefonen det er galt med, men hvad kan det så være? Er der nogen der har haft samme problem?

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen
grethes

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 09-01-06 19:45

Hejsa

Hvis du ikke får svar her, så prøv www.mobil-forum.dk de er flinke til og hjælpe

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 09-01-06 21:35

headset med lening kan det tyde på at der er en fabriktionsfej i det headtset poudutikon nokia har kørt ud og det vil sige at det er mange tuisende der er i stykker

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-06 21:58

Ja hvis et andet sæt går fint igennem må det jo være dit nokia sæt der er noget i vejen med Eller der mangler måske en opdatering
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-06 21:59

ups ikke nokia sæt men det andet nye sæt du beskriver

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-06 01:53

Hej grethes
Du kan ringe til Nokia på tlf. 33 444 222 og forelægge dem problemet så kan de nok hjælpe dig.

mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 10-01-06 08:23

Hvis jeg var dig ville jeg henvende mig i den butik hvor du har købt det og fortælle dem om problemet på en venlig og rolig måde.
De vil nok uden pjat vælge at ombytte det til et andet, især hvis du har det som virker med også, det ville jeg ihvertfald gøre.
Prøv så det nye mens du er i butikken, så er du sikker på at du har fået et der virker

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-01-06 18:56

banzon. >Ja, det ville nok være det nemmeste. Men nu er sagen den, at jeg har købt det via internettet, og smutter ikke lige fra Jylland til Sjælland for at bytte det.

bjarnebr. > Jeg talte med Nokia i dag. De vil i morgen teste et nyt og sende det det til mig kvit og frit. Ham jeg talte med fik også lige mulighed for at høre, hvordan det støjede. Så håber nu kun på at få løst problemet.

Sunowich og thyfoon. > Min teori er også, det er headtsettet der er galt med.

Nuserpigen. >Prøvede Mobil-forum uden resultat.

Tak for hjælpen til jer alle.

Hilsen
grethes

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 10-01-06 19:02

Tak for svaret bjarnebr. Forhåbent får jeg noget ud af dit svar. Havde aldrig haft i tankerne, at ringe direkte til Nokia. Blev da også noget overrasket over de bare vil sende et nyt til mig, når jeg ikke har købt det der.

Hilsen
grethes