/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Juniorseng-Hvilke er bedst?
Fra : qvinde
Vist : 7454 gange
100 point
Dato : 09-01-06 19:03

Hej

Vores datter på 22 mdr. har den sidste måned kravlet ud af sin tremmeseng og kravler så over i vores seng og falder i søvn, som står lige opad, med det resultat at hun triller ud af vores seng og ned på gulvet. Så nu holder vores nerver ikke til det længere, og vi vil købe en juniorseng eller udtræksseng til hende. Er der nogen der har erfaringer med hvilke man skal vælge, der må meget gerne være en senghest på, da hun har tendenser til ikke at ligge stille når hun sover.

Hilsen Lisa Hansen

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-06 21:32

Hejsa

vi har selv meget glæde af denne her seng.. http://www.kaereboern.dk/findVaren.asp?VareGruppe=Senge den der hedder Bassonbaby Helene juniorseng fra Baby Dan , den er både solid og pæn..

men det vigtigste er selvfølgelig at få en ordentlig madras til den og andre børnesenge for den sags skyld, her kan det ikke betale sig at spare..

Melander( far til Ea på 30 mdr. og Toke på 3 uger

Kommentar
Fra : USJ9

Dato : 09-01-06 21:36

http://www.ilva.dk/afdeling/boernemoebler/100/boernesenge

F.eks en udtræksseng - har sådan en Emil seng til begge vores drenge på 3 og 6 år. Fordelen er, at de kan som "udtræksseng" trækkes ud (ja ja ). Der kan så købes en madras som er et nr. længere. Man behøver derfor ikke at skifte hele sengen. Mener også, at de fleste findes med senghest mod mindre vederlag.
Ilva har dem - men de findes i næsten alle møbelforretninger.

Godkendelse af svar
Fra : qvinde

Dato : 10-01-06 13:14

Tak for svaret Melander. - Det var en af dem vi havde kig på.

Hilsen Lisa Hansen