/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
ud af dvale
Fra : Fust
Vist : 317 gange
182 point
Dato : 09-01-06 18:58

Jeg har købt en Acer Aspire 3003 LMI bærbar.
Problem: Efter at have lukket den, var den i sort, da jeg åbnede den næste gang.Den er vel gået i dvale, men hvordan!
får jeg lys i skærmen igen. Har prøvet f5, som der står i vejledningen.Der er billede, men det kan ikke læses, da skærmen er for mørk. HJælp så jeg kan arbejde og "lege" videre.

VH. Fust

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-01-06 20:04

Kan du ikke bare skrue op for lyset ?

Det er der jo taster til...

Eller du kan sætte en eksteren skærm på og trykke den ud på den eksterne skærm..

Den er jo vågen... Jeg har ikke anvisningen da jeg selg køre Dell på den bærebare.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 09-01-06 20:09

Er bange for bagrundslyset er gået, er der garanti send den ind, du får en helt ny skærm på.

Peter

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-01-06 20:55

På min bærebare er der en FN knap som skal holdes nede og så justere med en af de taster der har symbolet for lys.

Prøv det inden du reklamere. Det må stå i vildledningen hvordan du justyere lys og kontrast m.m.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 10-01-06 19:32

Hvis du bare skal skrue op for lyset er det...

Holf "fn" nede tryk på "pil op" så skruer du op for lyset.

Peter

Kommentar
Fra : Fust

Dato : 23-01-06 22:25

Tak skal I have for jeres gode svar, men det er desværre nok en fejl i maskinen for da jeg åbnede den forleden, ja så var der lys i bavianen. Meget uforståeligt. Nu er jeg spændt på, hvornår den evt. går i sort igen. Med så bliver det på værksted.
hilsen fust

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-01-06 22:50

Den har nok sin egen døgnrythme

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 25-01-06 09:34

tror du skal have den afsted før garantien udløber, det er en løs forbindelse i baglyset i skærmen.

Peter