/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN MESSENGER ...??????
Fra : mikkelsmail
Vist : 964 gange
130 point
Dato : 09-01-06 18:23

Mine MSN venner siger jeg står som Offline, selvom jeg er online ... Hvis jeg skriver til dem kan de skrive tilbage, men de kan ikke indelede en konversation, da jeg er "offline" i følge deres messenger ... Har prøvet at logge af og på og har også afinstalleret 2 gange og hentet MSN Messenger igen og installeret, men probelmet er der stadig :0( ... Hva gør jeg for igen at vise de andre på min liste at jeg faktisk er ONLINE ...?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-01-06 18:25

Prøv at log af og se hvad der stå i rulle teksten inden du logger på.
Hvis der står offline skal du sætte den til online...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-06 18:27

Det er simpelthen en fejl fra Microsofts side af.

Jeg har ofte samme problem, og har desuden ikke kunne bruge deres spiltjeneste via messenger da den er "midlertidigt ud af drift". Jeg vil bare ikke kalde et halvt år midlertidigt.

Dette er resulteret i jeg er begyndt at gå mere og mere over til ICQ der har samme funktioner og muligheder som MSN.

www.icq.com

fra en tidligere tråd spørgsmål nr 80715, du kan se hele tråden, hvis du går til side tre fra i går

Kommentar
Fra : mikkelsmail

Dato : 09-01-06 18:34

Hmm .. det er sgu mærkeligt, hvis det er en fejl fra Microsoft ... har aldrig haft probelmer før ... Har dog lige formateret og geninstalleret alt på ny ... Kan ik passe at løsningen er at gå over til ICQ ... Jeg har 30-35 brugere på Messenger ... så de skal nødig gå tabt! Der må være andre der har en løsning på problemet ....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-06 18:41

Prøv at kikke på tråden fra igår, jeg kan ikke huske den helt. Jeg tror tråden koster 7 point

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-01-06 18:47

Har du accepteret de mails du har fået da du oprettede MSN- Messenger, hvis ikke så er det derfor. Min veninde fik nemlig ikke accepteret, hun stod altid som offline indtil hun fik fundet mailen og accepteret den

Clou

Kommentar
Fra : mikkelsmail

Dato : 09-01-06 19:00

Har stadig ikke fået løst problemet ... Det er nederen ... ... Står stadig som offline ved mine online venner ... Hvem kan hjælpe ............????? ............

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-06 19:06

Jeg kan godt se, at det er nemt med messenger, men:

MSN. messenger er en stor "rotterede" af virus, orm og alt andet skidt og lort, rent ud sagt.
Og der har lige været advarsler fremme om nye orm den vej fra.
Så jeg tror det kan være sådan noget der er skyld i det, at du har fået noget skidt der forstyrrer.

Jeg fik det installeret på min computer efter pres fra omgivelserne (familien).

Fire timer efter!!!! var computeren totalt nedlagt, og scanneren fandt 17.347 virus og andet snavs.

Det "kostede" en formatering og et andet Windowsprogram at slippe af med skidtet, og nu kommer der aldrig mere hverken ICQ eller MSM.messenger på min computer.......som har kørt uden problemer siden det kom væk

mvh dova

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 09-01-06 19:20

Kan du ikke finde et gendannelsespunkt fra før probl opstod????

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-01-06 19:22

Dova

Jeg tror du maler fanden på væggen, jeg er konstant på MSN- Messenger og har ALDRIG fået virus ind, det gælder vist om at ha' et opdateret Antivirusprogram.

Mikkelsmail

Hvis du har accepteret den mail du fik, så prøv at genstarte. Ellers prøv at højreklikke på MSN symbolet på proceslinien - gå i Status - Tryk på Online

Clou

Kommentar
Fra : mikkelsmail

Dato : 09-01-06 19:33

PROBLEMET ER DER STADIG ....!
Har desvære ik modtaget en mail fra MSN ... Messenger står på ONLINE på min pc ... Det er bare på andres den ikke gør ... min mail er: mikkel_rev77@hotmail.com ... Så kan du tjekke efter ... Hmm ... Problemet må da ku løses ...????

Kommentar
Fra : H2

Dato : 09-01-06 19:34

Jeg havde samme problem.

Jeg gjorde det jeg længe havde tænkt på, at få ændret min mail addresse på msn.

Jeg gemte mine kontakt personer og oprettede en ny msn og lagde de gamle navne ind.

H2

Kommentar
Fra : mikkelsmail

Dato : 09-01-06 19:43

Nej nej nej ... Vil ikke ændre min hotmail ... Den har stået bag mig i over 10 år og den skal ikke bare ændres ... Problemet må da kunne løses på en eller anden måde ... Tænkte på om man skrive til Microsoft, men at få et svar derfra er vel utopi ... Min tillid ligger hos jer derude ... Kom nu KANDU HJÆÆÆLLLLP ...

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-01-06 19:46

Gå ind i Tilføj/fjern programmet og Fjern så MSN

Hent den så igen på www.msn.dk

Accepter så den mail du får, så skulle det gerne køre igen. Husk at følge trinene et for et også når der står genstart.

Clou

Kommentar
Fra : mikkelsmail

Dato : 09-01-06 20:01

Får desvære ingen mail som jeg skal acceptere .... Selvom jeg sletter programmet i Tilføj/Fjern er ALLE mine billeder og det hele i den nyeinstallerede udgave jeg installere fra nettet og problemet med OFFLINE er stadig det samme ... Desvære ... Hmm ...

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 09-01-06 20:02

Hent trillian istedet... det kan bruges både sammen med msn, icq, yahoo messenger osv... Søg det på google
Mvh

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-01-06 10:59

Mikkelsmail

Du må da få en e-mail fra MSN som du skal bekræfte, er du sikker på at du har skrevet din e-mailadresse rigtig - alle får en mail der skal accepteres/bekræftes.

Prøv igen

Clou

Kommentar
Fra : mikkelsmail

Dato : 10-01-06 17:01

Nope får ingen email fra msn ... Jeg har jo allerede en konto, så jeg ska ik godkendes af msn .... Men problemet er der stadig ... Det er kedligt ...?
Vil ik skifte mailadressen ud .... har afinstalleret og installeret ny, men intet hjælper .........?

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 10-01-06 18:07

Det må da være konfigurationen,prøv at se her
under personlig -4 hak
Generelt - 3 hak
Sikkerhed 3 hak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-06 18:29

Prøv at kikke på denne side, evt. under løse forbindelser, hvis du ikke kan bruge noget, så ville jeg skrive og sende formularen

http://support.msn.com/eform.aspx?productKey=messenger&page=support_home_options_form_byemail&ct=eformts

Kommentar
Fra : Cosmo007

Dato : 10-01-06 21:04

Okay...prøv at hør..hvis det skal slettes helt. Prøv i registreringsdatabasen når du har afinstalleret det. Hvis du ikke lige ved hvor du skal hen og kigge om det er væk kommer guiden. Der er jo kommet mange gode bud..så noget må vi jo prøve..

Den er skrevet kort..her kommer den:

Start/Kør/skriv regedit/tryk på HKEY_CURRENT_USER dernæst find mappen Software, så Microsoft og så skulle der (måske) hedde en mappe der hedder MSNMESSENGER hvis der gør det. Jamen så højreklik og tryk slet. Genstart så måske. Ind på msn hjemmesiden igen og installer MSN Messenger igen. Mit bud sådan lige p.t.

Det sker nogen gange for mig. Det sker også at de lige pludselig ikke kan få beskeden selvom vi begge er online. Så plejer jeg at logge af eller på..HVIS det andet ikke virker som er at blokere dem og fjerne blokeringen igen med det samme.