/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
motionsvaner
Fra : Nik_
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 09-01-06 12:54

Redegør kort for udviklingen af danskernes fysiske aktivitet og motion inden for de seneste generationer.

Og

Hvordan kan de ændrede motionsvaner og synet på motion forklares i lyset af udviklingen med det senmoderne samfund?

Nogen der kan finde nogle gode sider om det?

Kommentar
Fra : Benge

Dato : 09-01-06 18:21

Mjah, det første spørgsmål kan du vel finde svar på, hvis du kigger på Danmarks Statistik.

Det sidste er vel mest af alt en samfundsdiskussion, hvor du er nødt til at opstøve noget kildemateriale på biblioteket...

/Benge

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 17-01-06 19:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål