/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP Servicepack 3?
Fra : jkrjk2
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 08-01-06 21:50

Har jeg virus, eller er det korrekt at min maskine forsøger at installere S3?

Hvis det er korrekt, bliver den ved med at gå stå (annulere installationen), fordi den vil have et program til Word 2002.
Sidstnævnte program bruger jeg ikke, for jeg har Office XP.
Jeg fatter ikke en bønne.

Nogen ideer?

Jeannie

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-01-06 21:54

SP3 er en sikkerhedsopdatering til office

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-01-06 21:55
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-01-06 21:57

Google er din ven:

sp3 til xp

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-01-06 22:05

SP3 til XP Office

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 25 point
Dato : 08-01-06 22:06

du skal sætte din office xp cdrom i når du begynder at hente denne service pak og ja det skulle være til OFFICE XP

vil lige komme med denne

[CITAT]Det forlyder, ifølge ZDNet.com, at Service Pack 3 til Windows XP er på vej. Man regner med at lancere SP3 i løbet af 2006, efter at Microsofts nye styresystem, Windows Vista, er kommet i handlen. Hvad der gemmer sig i den nye opdatering, er Microsoft endnu ikke villig til at afsløre, så vi må vente i spænding! ][/CITAT

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-01-06 22:53

jkrjk2 - har du tidligere brugt Word 2002 og derefter installeret Office XP?

Så er det derfor, den beder om, at du sætter cd'en fra 2002 i, da det stadig er den, der opdateres fra. Mærkelig ting, men jeg oplever det samme og har fået at vide, at det er helt normalt.

Mit Office fungere perfekt!

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 08-01-06 22:53

Tak for svaret computersmeden.
Jeg har ingen CD, men ved at køre installationen ca. 5 gange, lykkedes det til sidst.

Det undrer mig, at opdateringen er kommet NU, for den henter selv opdateringer - og denne S3 er da flere år gammel.

Jeannie