/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nazisang fra American HistoryX
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 359 gange
80 point
Dato : 08-01-06 19:10

Hej..

Er der nogle der kender navnet på den her sang, eller måske enda kan sende mig den?

Den går på den melodi vi på dansk kender som "General Napoleon"
10-20 sec fra den er med i filmen American History X
Og så er den vist (lidt) nasistisk

Der er en techno sang over den melodi der også er nasistisk, men det er ikke den, det er den med sang jeg søger ..

Hvis der er en der kan sende mig den skriver jeg lige min MSN, eller min mail

Mvh Simon

Kommentar
Fra : Jake20

Dato : 08-01-06 21:44

Hej...

Har saangen men ved ikke hvad den hedder. Jeg har kaldt den: American History X - The White Man Marches On

Men kan sagtens sende den til dig...!

Jake