/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Generering af indholdsfortegnelse i Word~
Fra : Janne
Vist : 491 gange
20 point
Dato : 01-08-01 11:13

Jeg vil gerne lave en indholdsfortegnelse i Word. Indholdsfortegnelsen består af linierne med typografierne Del-overskrift, overskrift 1, overskrift 2.

Del-overskrift er knyttet til Indholdsfortegnelse 1, overskrift 1 til indholdsfortegnelse 2 og overskrift 2 til indholdsfortegnelse 3.

Det går alt sammen meget godt.

Men hvordan undgår jeg at få sidenummeret skrevet ud for del-overskriften dvs på typografien indholdsfortegnelse 1 ??
Kan nogen hjælpe ?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-08-01 19:04

Se Indsæt/Indeks og vælg både ditten og datten.

--
Mvh
pre
« » « » « » « » « » « » « » « » « » « »

"Janne" <Janne.news@kandu.dk> wrote in message
news:cIP97.3424$V53.340398@news000.worldonline.dk...
> Jeg vil gerne lave en indholdsfortegnelse i Word. Indholdsfortegnelsen
> består af linierne med typografierne Del-overskrift, overskrift 1,
> overskrift 2.
>
> Del-overskrift er knyttet til Indholdsfortegnelse 1, overskrift 1 til
> indholdsfortegnelse 2 og overskrift 2 til indholdsfortegnelse 3.
>
> Det går alt sammen meget godt.
>
> Men hvordan undgår jeg at få sidenummeret skrevet ud for
> del-overskriften dvs på typografien indholdsfortegnelse 1 ??
> Kan nogen hjælpe ?
>
> På forhånd tak
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Janne

Dato : 01-08-01 22:27

Åh - tak. Der har jeg kigget. Hvordan man vælger sidenummerering fra på eet af niveauerne og ikke på de to andre, fremgår ikke tydeligt.

mvh
Janne

"pre" skrev d. 01-08-01 19:04 dette indlæg :
> Se Indsæt/Indeks og vælg både ditten og datten.
>
> --
> Mvh
> pre

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-08-01 23:32

Janne <Janne.news@kandu.dk> wrote in message
news:PAZ97.171$PZ4.21791@news000.worldonline.dk...
> Åh - tak. Der har jeg kigget. Hvordan man vælger sidenummerering fra på
> eet af niveauerne og ikke på de to andre, fremgår ikke tydeligt.
>
Hej Janne

Med fare for at tage fejl vil jeg mene, at det er umuligt. Men du kan evt.
snyde lidt ved f.eks. at gøre teksten for niveauet usynligt. Dvs. samme
farve som baggrunden eller lille skrift (virker kun ved udskrift og
forsvinder, når man opdaterer feltet).

Så jeg ser desværre ingen løsning på dit problem.
--
Mikkel Bundgaard
RUC Datalogi
http://officehelp.gone.dk
Se SpaceCommunicator - en peer-to-peer chat-applikation i Java

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 20 point
Dato : 02-08-01 12:44

Øvelse 12 &#8211; Indholdsfortegnelse

Automatisk indholdsfortegnelse

.PDF kan gratis downloades her :

http://www.knowware.dk/word_97_2000_flere_oevelser.htm

Kommentar
Fra : Janne

Dato : 02-08-01 13:07

Tak for svarene.

jeg havde håbet, at det måske kunne klares ved TOC \n og så en kombination til - men jeg kan ikke selv få det til at virke.

mvh
janne

Kommentar
Fra : Kaspar_Sandberg

Dato : 08-10-01 20:15

hej janne

når du har indsat din indholdsfortegnelse skal du markere hele indholsfortegnelsen - slå feltkoden fra (med højre museknap). Nu sku du meget gerne se TOC-feltet. Brug parameteren \n til at angive hvor du ikke vil ha sidetal. Det kan fx se sådan ud
{TOC \o "1-3" \f \h \z \n 2-3}

hilsen
Kaspar