/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kan ikke tænde..
Fra : SACA2
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 08-01-06 16:17

Min datters 41 dages nokia 3220 kunne pludselig ikke tændes , efter at hun havde slukket den. Den var fuldopladt så det var ikke strømmangel..
Den er afleveret i butikken og reperationen vi tage 14 dage..(gad vide hvorfor det tager så lang tid?)
Hvor mange gange skal man finde sig i at sådan en ny telefon ikke virker??
Jeg mener, er der noget krav om hvornår hun kan få en anden...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-06 16:18

Ja, to gange rep og du kan kræve en ny mobilos.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 08-01-06 16:23

Nu kommer det jo an på hvilken fejl der bliver fundet, er det f.eks fugt kan man ikke bare kræve en ny mobil. Du kan læse flere ting her www.forbrug.dk

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 16:29

man har faktisk 3 chancer til at lave den, før kunden kan kræve en ny

Peter

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 08-01-06 16:34

Kære Nordsted1

Er det din yorkie?? Hvor gammel er den?? Og hvor er den købt? Og hvad hedder den,...Vi har en med næsten de samme farvetegninger. han er et år og hedder Lucky

Mobilen har IKKE været udsat for fugt..

Er det indenfor det første år vi taler om eller hvad???

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-01-06 16:35

http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/afgoerelser/telefoner/ophaevelse-af-koeb/
Her kan du læse om hvordan du kan gå frem...........

http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/4/

Her står alt du måtte ønske rundt et køb

mvh sverola

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 16:39

indenfor garanti perioden, spørgsmålet er om du har 2 års garanti, så er det i den periode.

Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-06 17:23

Jeg har sendt dig brev vedr. hunden Vedr. mobilen kan du som sagt finde svar på mange ting vedr. mobilen i mit link

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 10-01-06 10:56

Jeg synes den skal til garanti da der er en stykke såden der ligger indvendig i telefonen og den kaldes TASTATURPRINT den skal bare skiftes så virker telefonen er lidt af en expert så .........!!!

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 11-01-06 18:56

garantien betaler selvfølgelig reperationen...Det er ikke det mit spørgsmål går på...Men når en 41 dage gammel mobil går i stykker...synes jeg hun burde have en ny....men vi håber ikke den skal repareres igen....

Godkendelse af svar
Fra : SACA2

Dato : 11-01-06 18:58

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-06 19:16

Selv tak

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 12-01-06 20:24

hmm, svarer kun til dig, hvis jeg en dag får en sådan hund

For han svarede jo ikke på spørgsmålet??

Peter

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 12-01-06 20:24

hmm, svarer kun til dig, hvis jeg en dag får en sådan hund

For han svarede jo ikke på spørgsmålet??

Peter

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 18-01-06 15:05

Jo HUN gjorde...linket www.forbrug.dk gav mig svaret.....

Men hunden er sød ik????