/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
kan i oversætte dette til enge
Fra : Rusillius
Vist : 346 gange
19 point
Dato : 08-01-06 12:16

Hej.

jeg hedder Bib og er arbejder på en strand hedder BullaBulla hvor jeg er livreder.
jeg har været livreder i 6 år. jeg kan godt li mit job. jeg sys et dejligt at ku hjælpe folk hvis de er i nød.
nogle gange er det også ret hådt hvis de nu dør eller de kommer meget tilskade. det meget hårdt pysisk
men på den anden side er der også mange glade mennesker på stranden som hygger sig og det giver en godt humør.
en dag mødte jeg en familie på stranden som jeg talte med, godt nok må man ikke snakke med folk man ska jo holde øje men det var en helt special dag der var ngen mennesker å stranden kun denne ene famie og nogle der bare gik ture.
amilien og jeg snakkede og grinede imens solen skinnede ned på os, deet var en skøn dag ud over det familien havde fortalt mig de fortalte at på netop denne strand for nogle år siden da der var en anden livredder
var der 3 fyre der var ude at surfe på en dag men meget uvjer med mange store bøljer.
livreddern kunne godt se de 3 og det så ud til at være okay ude på havdet. Men det blæste meget op og blev et meget storm vjer så det var meget svært for dem at komme ind til land, de røg af brædtet hele tidenog lige pluselig Ku livredderen ikke få overblik over de 3 surfere. Livrederen blev bange og gik i panik ha skulle finde de 3 surferen han ledte og ledte me ingen kunne han se for de store bøljer. men der gik noget tid ku han endelig se de alle 3 ham så de kom nermere g nermere men stormen trak op og det blev værre og værre livredern besluttede sig for at ringe efter hjælp for det var sån et slemt uvjer at selv han kunne ikke svømme ud. Der kom falk og livrederen og falk sejlede ud på havet til sufterne. Men de kunne kun se 2 lvredderen kiggede meget efter den tredje men han var væk. Han spurgte så om de havde set den tredje

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 08-01-06 12:26

Kan du ikke lave dine lektier selv?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-01-06 12:30

Frem med ordbogen Rusillius

Vaxen