/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
World Of Warcraft.... HEELLPPP
Fra : Motorola_V500
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 08-01-06 01:32

Hej!
Jeg har spillet WoW et stykke tid. Her idag da jeg skulle prøve på at logge ind på min konto gik det bare ikke. Den kommer ud og siger ''You have used up your pre-paid time for this account. Please purchase more to continue paying.'' Jeg har været ind på hjemmesiden for at købe 6 måneder mere! Den siger stadig det samme. Min Billing-Day (hvor de trækker penge fra ens konto) var i onsdags, den 4, selv her fredag d. 6 kunne jeg godt logge ind...

PLZ HJÆLP, Det gælder liv eller død!!

MVH MIG :'(

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-06 09:25

Din indbetaling er åbenbart ikke blevet registreret hos WOW, vi havde det samme problem, indtil vi fandt ud af, at vi ville oprette betalingen i sønnens navn, men med mit kontokort, og det blev ikke godkendt. Så derfor tjek at brugernavn på spillet og indbetaler er det samme navn.

Kommentar
Fra : Motorola_V500

Dato : 08-01-06 09:40

Det eneste problem er bare at både brugernavn og indbetaler er det samme!

Account Status:
Active
This account is active and can be used for playing.

Nej det kan den ikke :(

Kommentar
Fra : Motorola_V500

Dato : 08-01-06 09:45

Jeg skrev enda en mail til blizzard igår inde under der support side. Er de ikke på arbejde 24-7??? Fordi hvis de er det så enten er der meget og lave, eller også laver de ikke en skid. >:(

Kommentar
Fra : calista

Dato : 08-01-06 11:45

De har en dansk hotline... Ser lige om jeg kan finde nummeret og vender så tilbage...

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-06 11:49

10:30am to 08:00 pm (Paris time), from Monday to Thursday.
10:30am to 07:00 pm (Paris time), on Friday.

Denmark: 80 881 086 (free)

Det ser ud til, at du må vente til imorgen, med at ringe

Håber du finder ud af det

Cali-- spiller på Alliance priest på Bronzebeard.

Godkendelse af svar
Fra : Motorola_V500

Dato : 08-01-06 12:33

Tak for svaret calista. Det vil jeg prøve! :D