/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Favoritter
Fra : bjarnebr
Vist : 907 gange
200 point
Dato : 08-01-06 00:33

Når jeg åbner et link fra favoritter, åbner de kun som et normalt vindue, selv om jeg kun har åbnet et vindue og maksimerer det vil det stadigvæk ikke åbne som maksimeret næste gang jeg åbner det..

Er der nogen der har en løsning?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-01-06 00:37

Hva'eret lige for en browser du bruger?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 00:41

Jeg bruger Windows XP og internet Explorer 6,0

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 00:43

Jeg glemte at skrive at alt selvfølgeligt er fuldt opdateret

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 08-01-06 00:47

Prøv at lukke alle andre browser vinduer end det du åbner via favorit! Træk så vinduet helt ud til skærmkanterne! Luk vinduet! Næste gang du så åbner en favorit tror jeg det virker!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 01:05

Winduet fylder ganske vist hele skærmen, men det er ikke MAKSIMERET, er der ikke en måde der kan MAKSIMERE den type vinduer så de bliver ved med at åbne maksimeret?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 01:36

Prøv at max det istedet for at trække det helt ud! Bare sørg for at det er det eneste vindue åbent!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 01:39

Det har jeg prøvet det er derfor jeg stillede spørgsmålet.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 08:50

er det kun i favorit, eller er dey også når du åbner alm. mapper.

Peter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 09:51

hmmm - vinduer plejer at blive på plads når man maksimerer og genstarter - altså lader IE gemme indstillingerne - det gør de i hvertfald her

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 08-01-06 09:56

Hold CTRL nede samtidig med maximering.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 10:03

Det er kun når jeg åbner en af favoritterne, når jeg går på nettet via ikonet i start huskes størrelsen fra sidst, dvs. maksimeret, men da jeg havde trukket vinduet ud til kanterne af skærmen huskede internetikonet denne størrelse (ikke maksimeret), da jeg så havde trukket favoritten mindre åbnede startsiden igen maksimeret.
Til orientering kan jeg fortælle at jeg allerede har undersøgt min pc for spyvare og virus med spybot og avast.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 10:06

Hej Jabus dit forslag virkede ikke, og til alle, når jeg trykker på et link i en mail åbnes også som et alm vindue (ikke maksimeret).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 10:09

hvis din internet explorer er sat til at slette alt når du lukker husker den ikke dine indstillinger - prøv at ophæve det og maksimer - genstart og se om det hjælper

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 10:35

Så er løsningen her!!!

Gå ind i "kontrol panel" gå ind i "mappevisning" ind under "vis" tryk på "gendan standardinstillinger" ....

Tjek så om der er "V" i den 3 fra oven og fjern så "V" i nummer 2 fra oven hvis der skulle være noget, derefter

Maksimer vinduet, ved at højreklikke i øverste venstre hjørne vælg maksimer.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 13:33

Hej golfhouse
Kan du ikke skrive hvad der skal stå på disse linier da jeg har en engelsk windows, men jeg kan ikke engelsk så jeg har svært ved at gennemskue hvilke linier der skal ændres, da der er forskel på rækkefølgeni den danske og den engelske udgave.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 13:49

"Gendan tidligere mappevinduer ved logon". der skal der ikke være V

"Husk hver mappes visningsindstillinger" der skal der være V

Peter

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 15:32

Hej miritdk
Du skrev tidligere: hvis din internet explorer er sat til at slette alt når du lukker husker den ikke dine indstillinger - prøv at ophæve det og maksimer - genstart og se om det hjælper - hvordan ar det lige man gør det? for løsningen fra golfhouse hjalp ikke sel om jeg har genstartet efter ændringen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 16:30

højreklik på IE - egenskaber - vælg avanceret sæt flueben i genbrug vinduer til start af genveje først - og derpå - fjern flueben i slet mappen temporary internet files når webbrowseren lukkes.

prøv nu at maksimere dine vinduer hvor de ikke gør som du vil og genstart - gå ind samme sted igen og sæt fluebenet tilbage i slet mappen temporary internet files osv ....

håber det så lykkes for dig

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 16:51

Jeg fravælger altid ikoner på skrivebordet, eller hvis der lægges en ikon under instaleringen sletter jeg det med det samme, og jeg kan ikke finde den afkrydsningsmulighed via ikonet i startmenuen.

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 08-01-06 17:03

Du kan vel åbne mappen i C-pogrammer-IE.
Men how logger du på???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 19:31

Det er et problem der bliver taget op engang imellem her på Kandu! Tror det nærmeste vi er kommet på en løsning er at trække vinduet helt ud istedet for at maximere!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 19:52

hvis du kører xp layout så højreklik på IE i start og vælg internet egenskaber - du kan lige lave det lidt om et par sekunder mens du finder frem til om det dur som jeg skrev.

Altså - højreklik på start - vælg (prik ) menuen start og ok - ind i start igen - find IE og gør som ovenover og hvad jeg før skrev - du kan så forandre din visning tilbage igen

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-06 23:49

Tak for svaret tedd.
Der er ikke nogen af de forskellige forslag der har virket, undtagen det der siger at jeg skal trække vinduerne ud til kanten, så derfor har jeg givet point til dig, da jeg ikke kan fordele pointene til alle der har prøvet at hjælpe, og til alle jer andre siger jeg TAK FOR HJÆLPEN

mvh
Bjarnebr