/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Undo en blacklistning???
Fra : taliskoko
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 07-01-06 22:41

Hjælp... Ved en fejl har jeg blacklistet en bruger der IKKE skulle på dén liste.

Er der nogen der ved hvordan jeg fjerner brugeren fra den sorte liste.????????????????????????

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 07-01-06 22:44

det burde du kunne under din profil

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 07-01-06 22:46

Desværre kan jeg ikke skrive et indlæg da jeg er blevet blacklistet!

Gå ind på din profil og under blacklist der trykker du på den lille mand ved navnet du har blacklistet?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-01-06 22:49

tedd> Der var den jo... Takker... Lader den lige stå lidt inde jeg lukker. Det kunne være andre kandu-mongoler herinde end lige mig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 22:51

Arne påstår ellers det ikke kan lade sig gøre!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-01-06 22:54

Han påstår så meget...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 23:16

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 07-01-06 23:41

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-01-06 13:12

---Rigtig godt at vide... Jeg har godt tænkt, at det var lidt lusket at anbringe "accepter svar" ved siden af "blacklist". Det kan da nemt galt