/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Profil
Fra : arne.jakobsen
Vist : 1269 gange
10 point
Dato : 07-01-06 22:15

Når man er Superbruger kan man skrive noget om sig selv i feltet Profil.

Det er beskæmmende at se hvor få Superbrugere der benytter sig af denne mulighed.

De fleste vil gerne gøre sig til af deres viden, men vil alligevel IKKE være sig selv bekendt.

De har end ikke mod til at indrømme deres eget køn!!

Når ALLE ens indlæg beviser at man enten er kvinde eller burde være det, hvorfor er det så så helvedes svært at indrømme?

Er I flove over at være kvinder? Er I flove over at indrømme, at I ER mænd men helst ville have været kvinder?

I mænd der helst ville have været kvinder: Gå til læge og bed om en kønsskifteoperation.

Lad være med at bruge Kandu.dk til at udbrede jeres nyfundne kvindelighed.

Nogle skriver alligevel noget, men så er det en omgang vrøvl, der ikke fortæller noget som helst om hvem personen er. Jeg synes squ helt ærligt at mange "såkaldte" superbrugere burde skamme sig dybt.

KANDU er og skulle gerne være et videndelings-forum.

Det er desværre i langt højere grad blevet et sted hvor små latterlige kvinder med lige så små latterlige hjerner, fører sig frem for at fortælle mænd at de er nogle små latterlige størrelser.

Desværre ER der mange mænd i Danmark og på Kandu, hvis hjerner IKKE er større og som LEFLER for disse små ukloge kvinder.

Mit spørgsmål er: Hvornår går i ind i jeres Profil og skriver om I er mænd eller kvinder? I må også meget gerne huske at skrive noget mere om jer selv. Det er squ det det er der for.

Nåh JA. Nu jeg nu ER igang igen:

Jeg har længe tilladt mig at fortælle nye brugere om hvordan man lukker et spørgsmål. Dette har nemlig aldrig tidligere været ordentligt forklaret på Kandu.

Hver gang jeg har gjort det har ans påstået at et spørgsmål IKKE skulle lukkes.

Igen en kvinde der er fyldt med LORT. For hvis I læser den NYE Kandu's regler, vil I se at Kandu lægger STOR vægt på netop at spørgsmål SKAL lukkes. Og oven i købet STRAFFER folk der IKKE lukker deres spørgsmål.

SÅ turde DEN debat være afsluttet. Spørgsmål SKAL lukkes, det er det der er meningen og HELE tiden har været meningen.

Men når det er en "sød" pige der har en mening på Kandu, så får hun mange point.
Når det er en mand, der tør at tale "søde piger" imod, så skal han have tærsk.

Tag jer sammen folkens. Og lær eller skrup af.

Den kommentar der holder mest med mig, får pointét.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 22:20

arghhh dit arrige asen - det er sq da frivilligt om man vil skrive noget eller ej !!!

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 07-01-06 22:22

Jeg vil overhovedet ikke holde med dig. Det må absolut være op til den enkelte, hvad han/hun vil oplyse. Det er jo ikke alle, der tror, de er en gud.
Steen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-01-06 22:32

Det er da godt, at der ikke er diktatur her på kandu
Naturligvis er det frivilligt.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-01-06 22:34

Arne, man skulle tro du havde fattet budskabet alle de andre gange. Hold nu din store mund lukket. Vi er trætte af at høre på dig. Hvad rager det dig eller andre herinde hvilket køn jeg er. Jeg er sku´ da ligeglad med om det gode råd kommer fra en med eller uden tap. Det er jo ikke scor.dk det her, vel?
Og hvor mange stjerner jeg giver... Hold da op... Nu er det jo også en konkurrence om hvem der få flest stjerner... Det er da tydeligt du ikke har for mange stjerner på nattehimlen.

Jeg havde faktisk håber du havde rettet dig, her i det nye kandu miljø, og jeg burde egentlig blackliste dig, men så går jeg jo bare glip af alle dine latterlige kommentare.

mvh
Dan

ps. Jeg synes det er synd et spørgsmål lukkes automatisk.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-01-06 22:34

Så sprang trolden ud af æsken igen...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 22:35

Begge to - > Læs nu spørgsmålet ordentligt, og hvis der noget I ikke forstår så spørg. Jeres kommentarer indtil nu VISER at I enten ikke har gidet at læse mit spørgsmål ordentligt, eller ikke har forstået det.

miritdk - Du kender mig efterhånden, og ved at jeg IKKE er en arrig fyr. LÆS spørgsmålet før du kommer med sådan noget fis. Der er squ en grund til spørgsmålet. Også selv om DU ikke kan indse det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 22:38

Vidensdeling er vel ikke det samme som kønsdeling?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 22:39

Eller vent med at kommentere til i morgen. Man SKAL jo ikke altid svare straks! I er jo ikke på TV. I har ret til at læse, og læse og tænke og overveje. Det er jo trods alt én af velsignelserne ved at kommunikere på denne måde. På skrift kan man tænke sig om før man svarer/kommenterer.

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 07-01-06 22:45

Undskyld Arne.Jakobsen, jeg kan ikke se i din profil, om du er mand eller kvinde.

For mig er det ligegyldigt, hvilket køn, der gemmer sig bag en profil. Jeg vil da gerne oplyse, at jeg er medlem i min egen husstand.

Husk, at et profilnavn ikke altid fortæller sandheden. Jeg er altså ikke et postkort, og jeg har ikke mærke på ryggen.

Fortsat god aften til alle.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 22:58

--------------------------------------------------------------------------------
Når man er Superbruger kan man skrive noget om sig selv i feltet Profil. JA DET ER RIGTIGT
Det er beskæmmende at se hvor få Superbrugere der benytter sig af denne mulighed. NÅ !
De fleste vil gerne gøre sig til af deres viden, men vil alligevel IKKE være sig selv bekendt. NÅ ???
De har end ikke mod til at indrømme deres eget køn!! HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET SLUDDER OG HVOR HAR DU DET FRA ???
Når ALLE ens indlæg beviser at man enten er kvinde eller burde være det, hvorfor er det så så helvedes svært at indrømme? FATTER DU SELV HVAD DU SNAKKER OM HER - ELLER ER DER NOGET DU VIL FORTÆLLE ???
Er I flove over at være kvinder? Er I flove over at indrømme, at I ER mænd men helst ville have været kvinder?NU KAMMER DU VIST ENTEN OVER ELLER HAR FANTASIER DER HØRER TIL I ANDRE SPØRGSMÅLI mænd der helst ville have været kvinder: Gå til læge og bed om en kønsskifteoperation. INGEN KOMMENTARER :-d
Lad være med at bruge Kandu.dk til at udbrede jeres nyfundne kvindelighed.RÆK MIG LIGE TOILETPAPIRET
Nogle skriver alligevel noget, men så er det en omgang vrøvl, der ikke fortæller noget som helst om hvem personen er. Jeg synes squ helt ærligt at mange "såkaldte" superbrugere burde skamme sig dybt.LÆS LIGE - DET ER FRIVILLIGT OM MAN SYNES DER SKAL VÆRE NOGET SOM HELST UNDER PROFILEN OG DER ER INTET AT SKAMME SIG OVER HVIS DER IKKE STÅR NOGET - VEL ???
KANDU er og skulle gerne være et videndelings-forum.NEJ - BRUGER TIL BRUGER HJÆLP - SKAL JEG TILKALDE HJÆLP ???Det er desværre i langt højere grad blevet et sted hvor små latterlige kvinder med lige så små latterlige hjerner, fører sig frem for at fortælle mænd at de er nogle små latterlige størrelser. HAHAHA - RAMTE NOGET DIG ??? :_d
Desværre ER der mange mænd i Danmark og på Kandu, hvis hjerner IKKE er større og som LEFLER for disse små ukloge kvinder. DU ER VIST GÅET GLIP AF NOGET

Mit spørgsmål er: Hvornår går i ind i jeres Profil og skriver om I er mænd eller kvinder? I må også meget gerne huske at skrive noget mere om jer selv. Det er squ det det er der for. HVAD KOMMER DET DIG VED ???Nåh JA. Nu jeg nu ER igang igen:

Jeg har længe tilladt mig at fortælle nye brugere om hvordan man lukker et spørgsmål. Dette har nemlig aldrig tidligere været ordentligt forklaret på Kandu.

Hver gang jeg har gjort det har ans påstået at et spørgsmål IKKE skulle lukkes. DET HAR KANDU SÅ FORMÅET AT LAVE OM PÅ
Igen en kvinde der er fyldt med LORT. For hvis I læser den NYE Kandu's regler, vil I se at Kandu lægger STOR vægt på netop at spørgsmål SKAL lukkes. Og oven i købet STRAFFER folk der IKKE lukker deres spørgsmål.OG ???????

SÅ turde DEN debat være afsluttet. JATAKSpørgsmål SKAL lukkes, det er det der er meningen og HELE tiden har været meningen.

Men når det er en "sød" pige der har en mening på Kandu, så får hun mange point.IKKE RIGTIG - JEG FÅR DA IKKE MANGE POINT :-pNår det er en mand, der tør at tale "søde piger" imod, så skal han have tærsk. DET GÅR JEG HELT IND FOR
Tag jer sammen folkens. Og lær eller skrup af. ØRETÆVER I LUFTEN ????

Den kommentar der holder mest med mig, får pointét.HØH

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-01-06 22:59

Ligesom man nu kan black liste personer, kan man så ikke black liste ord?
(eksempler findes i rigt mål ovenfor: lort, fis, skrup af, hold kæft, etc.)

Hellere Pli end Køn,
høvisk tale tak, Svend

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-01-06 23:01

Arne få dig da en hobby mere. Du har tydeligvis alt alt alt for meget tid, når du gider gå op i sådan noget. Det er da utrolig hvad du finder på.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-01-06 23:07

Kode
Eller vent med at kommentere til i morgen. Man SKAL jo ikke altid svare straks! I er jo ikke på TV.

Du er sgu for mærkelig, arne.jakobsen!!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 23:12

Arne> Kan du ikke bare deltage i besvarelserne og lade køn være køn ?

Alt det jeg ved, kan ikke stå i min profil....

Det er vel besvarelserne der tæller, og ikke hvor køn man er ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 23:23

uanset hvad så er jeg KØN

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-01-06 23:27

Jeg holder ikke med dig du er en idiot

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-01-06 23:29

Og du er blacklistet

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 10 point
Dato : 07-01-06 23:52

Jeg kunne godt tænke mig at fortælle hvorfor jeg IKKE skriver noget i min profil -

Først og fremmest ønsker jeg ikke at skrive noget om migselv eftersom folk som klumme, creamy, teil og et par mere har brugt informationer fra tråde der ikke vedkom dem, imod mig i angreb og latterliggørelser!!! Der er blevet skrevet lange psykologiske profiler af mig som person - konklusioner de har draget udfra mit nickname og udfra de ting jeg har skrevet til andre som svar i tråde.

Heldigvis kan jeg nu blackliste disse personer i fremtiden...så jeg slipper for bla. Klummes modbydelige udtalelser om mig som person og Creamygirls lange romaner og lommepsykologiske profiler af ja gæt....MIG (GAAAAB)

Livet er simpelthen for kort til at give personer som disse yderligere materiale som de senere vil benytte imod én hvis man kommer til at støde dem i et svar (hvilket er dem uvedkommende) Men hér kan man ikke have sin egen mening....for hvis man har en mening som én af ovenstående ikke bryder sig om skal man nok få det at vide. Også selvom spørgeren intet har at klage over..... hahahaha det er egentligt morsomt.

Nå, men arne... jeg har ikke behov for at vide hvem der er hvad og hvorfor....jeg bruger kandu som det forum det er.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 23:54

TAG NU FOR HELVEDE OG LÆS SPØRGSMÅLET.

Alle sammen.

I Svarer som om I kun har læst navnet på ham der har sendt spørgsmålet.....

Taliskoko - Hele dit indlæg OSER langt væk af at du er en kvinde. Alligevel underskriver du dig med DAN??

DU vil altså heller ikke indrømme at DU er kvinde?

Hvad er det, ved at være kvinde der gør det så helvedes svært at indrømme?

Ja - Du kunne jo hedde Daniele eller sådant. Men netop det faktum, at du og mange andre kvinder på Kandu hele tiden prøver at SPILLE mænd, beviser jo at jeg har ret. I har en fandens masse meninger om ALT i mellem himmel og jord, når blot I kan spytte dem ud imellem sidebenene imens I lader som om I er mænd.

Er I virkeligt så jalous på vi mænd, at I er nødt til at gå ind på Kandu og LEGE mænd?

dabj - Hvis DU havde gidet at læse mit spørgsmål, ville du også vide at jeg på intet tidspunkt har sagt eller skrevet at det IKKE er frivilligt. Lad være med at svare på et spørgsmål som du ikke har læst/forstået. Tænk/læs igen, og svar så igen. Og hvis du bliver ved med at svare lige så dumt. Så er det bare ærgerligt.

iah -> Synes du selv at din kommentar er speciel smart/klog??

med den slags dumme kommentarer kommer du hurtigt ud af focus.

tedd - Hvem pokker har påstået det? Hold dig venligst til spørgsmålet.

svendgiversen -> Her er listen i kopi: "lort, fis, skrup af, hold kæft" Jeg tror bare at du er vant til at bruge nogle andre skældsord. Men hvis du har GIDET læse spørgsmålet, så svar på det. Det er DET der er meningen med spørgsmålet. Squ ikke at DU skal komme ind og stille din sædvanlige lille dumme ord-forargelse til skue.
Det er IKKE første gang du brokker dig over MIT ordforråd, det er også helt OK. Jeg bruger MINE ord og du bruger DINE. Helt OK. Men hvis du ikke er i stand til som et intelligensvæsen at læse og forstå mit spørgsmål, OG svare på det. Så HOLD DIN KÆFT. Hvor svært kan det være at forstå??? De eneste svar jeg har set dig give, handler om slægtsforskning. Det er da helt fint. Men så hold dig til dit middelalder-emne, eller lær at leve med et moderne sprog.
I øvrigt har ALLE mine såkaldt "Svinske" ord rod i middelalderen. Så uanset hvor meget Slægtsforsker du er, har du ikke en DYT forstand på sprogbrug gennem tiderne.

G'nat folks - Men se nu at komme til SAGEN. (Læs spørgsmålet) Alle kommentarer der IKKE forholder sig til SAGEN, bliver Blacklistet fra dette spørgsmål. Så hvis I vil deltage i denne debat, skal I tænke jeg om før I skriver jeres første kommentar.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 00:05

Hmm? Er SAGEN ikke at det mere er et manifest fra din side end et egenligt spørgsmål?
Jeg vil da godt vedkende mig at jeg er mand, men hvorfor absolut skrive det i min profil?
Lets face it! Kvinder vil alligevel kun have min hjerne ihvertilfald i computerspørgsmål! Kan lige forestille mig at skrive hvergang der kommer et indlæg der fra en formodet kvinde! "Ja altså fejlmeddelelsen betyder det, og forøvrigt er jeg single kommer du forbi til en kop øh kaffe?"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-06 00:09

postkort - DU har ret. Hvis man IKKE har mere end 10 hjerneceller at skifte rundt imellem, KAN det på min profil, være vanskelig at aflæse om jeg er en MAND, en KVINDE eller en mellemting. Det gør jeg STRAKS noget ved.

I overensstemmelse med mit spørgsmål, skal Profilen jo helst være til at stole på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-06 00:17

tedd - Nej det var IKKE det jeg mente, og det vidste du også godt. Men du er ved at fatte det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 00:21

Uanset de skriver de er kvinder kan du jo ikke være sikker på det Arne! Eller mænd for den sags skyld!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-06 00:21

Arne har du et problem med kvinder generelt? eller er det dem der kommer på kandu du ikke kan lide? det kan godt være kvinder har mindre hjerner end mænd, der er jo ikke så megen plads i deres kønne små hoveder, men de fleste er meget kvikke til at bruge den (hjernen) bedre end dig, at du lader dig gå på af dem, er helt til grin der er ingen af damerne her på kandu jeg ville undvære, og jeg kan faktisk godt gætte mig frem til kønnet (tror jeg da) uden der står noget i profilen, det er helt frivillig hvad man vælger eller ikke vælger at skrive om sig selv, at jeg har et par linier, er ikke for at glæde dig, og der står heller ikke noget om min viden, eller mangel på samme, jeg holder ikke med dig, skal jeg nu blacklistes? og iøvrigt er jeg ret ligeglad med point, så om spørgsmålet lukkes heller ikke, det er da bedøvende ligegyldig, mange gange siger spørgeren også tak for hjælp, og lader spørgsmålet stå åben, måske fordi der kan komme andre og mere uddybende kommentarer, så hvorfor lukke????? så vidt jeg ved, kan point kun bruges til at vinde månedens dims, og der er kun en, så det kan ikke være en grund! Til din oplyning: jeg er hankøn og overvejer ikke kønsskifte

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-06 00:22

Hvorfor betyder det så pokkers meget hvad de forskellige brugere er.
Det ka' sågu da være lige meget om det er en M eller K der svarer på et spørgsmål, hvis der er noget mening i det man skriver, skulle jeg mene.

og m.h.t. at skrive i profilen.....jamen enhver kan skrive lige hvad der passer dem.....nå øh ja, og så måske ikke.
Ingen ville vel tro på, hvis en i sin profil skriver: Jeg er Gud

Citat
KANDU er og skulle gerne være et videndelings-forum.

Det er desværre i langt højere grad blevet et sted hvor små latterlige kvinder med lige så små latterlige hjerner, fører sig frem for at fortælle mænd at de er nogle små latterlige størrelser.

Du har ret i, at Kandu er et vidensdelings-forum.
Men i mine øjne tolkes en bemærkning som den citerede her, mere som en bemærkning fra , ja rent ud sagt: Et mandschauvinistisk møgdyr, der ikke mener, at kvinder er i stand til at vide noget som helst, og bare skal " Holde kæft og være smuk" og kun lukke gabet op for at fortælle manden hvor stor og stærk og dygtig og intelligent han er.

Og det kan du så blackliste mig for, hvis du har lyst....I couldn't care less

dova

Kommentar
Fra : technic

Dato : 08-01-06 00:29

Der bliver heller ingen point til mig for jeg er dybt uenig.
Jeg er også uenig i, at du ikke er arrig. Miritdk har da fuldstændig ret i, at du er noget aggressiv.

Jeg kan ikke se nogen grund til at udlevere mig selv i en profilbeskrivelse og alt det pjat nogen skriver for at gøre opmærksom på deres foragt for dette og hint.

Jeg deltager sjældnere og sjældnere fordi jeg har erfaret, at man ikke skal være uenig med visse personer med mindre man gerne vil kanøfles og det gælder også dig arne.jakobsen, men i høj grad også nogen af dem der vil kanøfe dig.

Nu er det muligt, at der er for lang tid imellem mine besøg på kandu, men et og andet giver mig indtryk af, at alt er det samme selv om nogle af profilerne er udskiftet er det det samme der sker. Vrøvl og intriger! Det er måske også bare profilnavnene der er nye.

Heldigvis er der lavet et nyt layotut og ingen månedlig top10 kapløb tror jeg, men der er meget langt imellem egentlige spørgsmål i øjeblikket og det du gør arne.jakobsen er jo bare at puste så meget til ilden at gryden koger over og du bliver skoldet.

Kan i have et godt nytår allesammen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 00:34

Velkommen back technik

Well Arne tror du ikke du får et problem når du snart har blacklistet hele Kandu? Du kan jo ikke finde ud af at afblackifisere?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 00:35

Velkommen back technik

Well Arne tror du ikke du får et problem når du snart har blacklistet hele Kandu? Du kan jo ikke finde ud af at afblackifisere?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-06 00:41

frk.fidus. Det er selvf. ikke morsomt at blive forfulgt af Klumme, Creamy m.fl. Jeg kender det selv. Og tro mig: Der er mange Kandu'er der i tidens løb er blevet voldsomt forfulgt at den slags SYGE grupperinger. Nogle af dem ER blevet jaget væk for evigt, men nogle andre er her stadig. Bl.a. Min vedholdende kamp imod disse svinske grupperinger, giver kraft om MOD til andre til at blive, og IKKE lade sig knægte, kujonere eller nedgøre af disse grupperinger. Så hold du bare hovedet højt og VID at DU har retten til at være her. Svinehundene er her KUN for at tilsvine andre Kandu'er, og det er KUN et spørgsmål om tid, hvornår Kandu beviser hvem de er (flere er nemlig den samme), og SÅ bliver DE smidt ud for evigt. V.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-06 01:04

svendgiversen ->

Jeg har mest lyst til at kalde dig "Deres Højhed". Du er nemlig SÅ ophøjet, at DU tillader dig at gå i rette med mig.

Og DET kræver fandme en vis form for suverænitet. Hvor har du DEN fra?
Citat
Ligesom man nu kan black liste personer, kan man så ikke black liste ord?
(eksempler findes i rigt mål ovenfor: lort, fis, skrup af, hold kæft, etc.)

Hellere Pli end Køn,
høvisk tale tak, Svend

Kongelige KAN kræve IKKE at høre visse ord (eller kunne for 100 år siden), da DU åbenbart tror at du har ret til at bestemme hvilke ord du vil høre eller læse, må du jo føle dig Kongelig.

Og så skriver du: Hellere Pli end Køn.

Forklar!

Høvisk tale tak.

Pli: Betyder at kunne tale som de mennesker man færdes imellem. IKKE altid at sige pæne ord.

Køn: Jeg og andre VED at hvis du virkeligt vil høre SVINSK tale, skal du besøge en Kvinde-sprotsforenings omklædningsrum.

Nej Deres Højhed! De lever i fortiden. Og kan De ikke lide de ord de læser i Smalltalks eller i Kandu-tråde, så bed deres tjenerskab om at læse dem og ærbødigst referere til Dem.

Og SÅ slut med maskaraden.

Svend: Kan du ikke udtale dig p.g.a. andet end diverse hadetråde, så HOLD DIN KÆFT. Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 01:09

Mmmm! Kvindesprotsforenings omklædningsrum!! En af mine ynglingsfantasier! Hvordan gjorde du? Borede du huller ligesom ham der politikeren, eller blev du inviteret?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-06 02:03

Jeg gik engang i det forkerte omklædningsrum i svømmehallen, jeg hørte ikke noget sprog, hverken af den ene eller den anden slags, for høje kvinde hyl, og skyndte mig ud igen , men til stor morskab for de andre mænd så Arne må have luret, for at høre hvad de talte om!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 08-01-06 11:41

Det er top- underholdning det her...

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 08-01-06 11:49

Hold da op. Sikken tråd ............... og sikken profil du efterhånden har. Vi skal vel som det næste ønske fra dig også sætte et personligt billede ind i profilen så du kan se om det er en han eller KØN??

GLEM ALT OM DET herfra. Kan ikke se, hvad det rager hele Kandu, hvilken person jeg er. At du har lyst til at udlever dig om din "ekspertise" på samtlige områder, er op til dig.

Kode
Jeg kan da lige fortælle, hvis nogen skulle være i tvivl, at jeg er af ABSOLUT hankøn med alt til kønnet hørende.

Eks-koner (Elskerinder) og et antal arvinger af begge køn.

Du har det hele i flertal ............ forstå det hvem der kan. Eller det er måske meget forståeligt??

Kode
I øvrigt har ALLE mine såkaldt "Svinske" ord rod i middelalderen. Så uanset hvor meget Slægtsforsker du er, har du ikke en DYT forstand på sprogbrug gennem tiderne.

Der er vist mange der ikke har forstand på sprogbruget gennem tiderne. Mit er heldigvis gået på stand by for længe siden.

Hilsen
....... (han eller KØN)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-01-06 13:04

Jamen arne, hvordan vil du kunne se, om det folk skriver i deres profiler er sandheden???

Vi KAN ikke vide en dyt om hinanden, uanset hvad der står i vores profiler.
Det eneste, der kan fortælle noget om hvem eller hvad vi er, det er hvordan vi svarer og hvad vi svarer på. På DE ting kender vi hinanden præcis så godt som vi har brug for.
Køn er ligegyldigt, -alder og bopæl er ligegyldig, uddannelse og social status er ligegyldig. Selv hjernestørrelse eller IQ er ligegyldig.
Det, der spiller en større rolle er, hvor troværdige vi er. Og det handler nok mere om empati og psykologi.

Arne, DU ER den du VISER at du er, -i hvert fald her på kandu. Hverken mere eller mindre.
Og det samme gælder for os allesammen.

Jeg er selvfølgelig kvinde fordi jeg har et kvindenavn og fordi jeg har et kvindebillede i min profil.... (eller er det min søsters??)

Hvis jeg ville være mand, så oprettede jeg da bare en ny profil med et mandenavn og satte et mandebillede på. Der er såmænd ikke brug for den store kønsskifteoperation...

Angående lukning af spørgsmål, så har det indtil nytår været HELT LOVLIGT og uden konsekvenser at lade spørgsmål stå åbne, hvis man ikke havde fået acceptable svar. NU er der kommet en mulighed, der hedder at "annullere et spørgsmål". Og den mulighed kan man så vælge, hvis man ikke har fået brugbare svar. Den mulighed var der jo ikke før.
Jeg synes, at det er en helt glimrende løsning, som kandu er kommet med. Det, jeg opponerede imod var ikke at lukke spørgsmålene, men at acceptere ubrugelige svar.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-01-06 18:04

gadvide hvorfor jeg pludselig får mail fra dette spørgsmål NU???

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-06 09:45

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-01-06 12:51

gadvide hvorfor jeg pludselig får mail fra dette spørgsmål NU??? ---IGEN???

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-01-06 13:35

Det er da bare fordi du skal se at det ikke er alle brugere på kandu.dk, der lukker deres spørgsmål...som i øvrigt vel egentlig slet ikke er et spørgsmål men en form for 'befaling' ?

Men forresten Birgitta, nu vi er her igen...

Citat
Jeg er selvfølgelig kvinde fordi jeg har et kvindenavn og fordi jeg har et kvindebillede i min profil.... (eller er det min søsters??)

- jamen det er da overhovedet ikke en garanti at du har et Qnavn og et Qbillede i profilen

Jeg kan da osse sagtens hedde 'Karl.Børge' og så sætte et nydeligt billede af et eller andet hankønsvæsen ind i profilen Man kan være nøjagtig lige så anonym på Nettet som man ønsker at være. Man kan skrive man er greve eller bums, der gives ingen garantier - OG....

Citat
Jeg kan da lige fortælle, hvis nogen skulle være i tvivl, at jeg er af ABSOLUT hankøn med alt til kønnet hørende.

Eks-koner (Elskerinder) og et antal arvinger af begge køn.

- hvis det er noget som ovenstående, Hr. A.Jakobsen ønsker man skal skrive i sin profil - jamen så synes jeg lavmålet er nået.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-01-06 14:03

Dorthe, vi er helt enige.. Jeg skriver jo også videre:

Citat
Hvis jeg ville være mand, så oprettede jeg da bare en ny profil med et mandenavn og satte et mandebillede på. Der er såmænd ikke brug for den store kønsskifteoperation...

Her på kandu ER vi dem som vi GIVER OS UD FOR at være... Men det er ikke sikkert, at vi er den samme person i den "virkelige" verden.

Hvis jeg får lyst til at afprøve mine evner som havbiolog eller anoretisk teen-ager, ja så kan jeg bare oprette en ny profil... Sålænge jeg SIGER jeg er et eller andet, så ER jeg den person.

Det er faktisk også rigtig, rigtig skægt.. Så jeg kan godt forstå, at nogen bruger kandu på den måde.

Min force er, at jeg vedholdende har fastholdt visse aspekter gennem 3½ år. Det er i den tid, at mit image som midaldrende kvindelig hundeelsker er blevet opbygget. Og det giver min profil en vis troværdighed.

På samme måde har arne.jakobsen gennem 1½ år fastholdt den samme stil, som "han" har nu, hvilket -alt andet lige- også giver han en vis troværdighed.

Den midaldrende kvindelige hundeelsker, som jeg er i "dette liv" ønsker først og fremmest at bruge kandu til at hjælpe andre og til selv at få hjælp. Men jeg er begyndt at undersøge de profiler, som stiller spørgsmål, som jeg får lyst til at svare på hvis jeg ikke kender dem i forvejen... For der er rigtig mange, der bare stiller et spørgsmål, men aldrig deltager i debatten.. Og DEM gider jeg ikke!!
Sådan nogle som arne og klumme, de er bare med til at give kandu lidt farve.

Du er relativt ung på kandu endnu, Dorthe, så du har stadig mulighed for at bygge videre på din profil og fortælle om hvem DU ønsker vi skal tro på, at du er..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:35

Og hele ideen med Kandu er at man kan være anonym, bortset fra man kan se når man er onlige og hvornårnår man sidst har været det! Talking about Big Brother eller Big Arne!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-01-06 21:42

Just præcis...som de vistnok siger på den anden side af sundet

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-01-06 20:30

Og så har jeg fået en hel masse mails til dette spørgsmål igen............. Underligt... Der er da ikke kommet nye indlæg i dag...........

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-01-06 22:26

Og så har jeg fået endnu flere mails herfra... -Jeg hopper af...

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-01-06 22:31

Det gør jeg også ............ det vælter ind med mail her.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-01-06 23:33

Ja, men det må være mails der burde være kommet for længst
Der kommer mange nu - og til flere gamle tråde...

Dræber fluen.

God weekend.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-01-06 23:46

Og det nytter åbenbart ikke at fjerne fluebenet. Det er der stadig, når jeg går ind i tråden igen. Måske man skal gribe til blacklistning

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 14-01-06 00:06

Selv tak a.j.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-01-06 00:06

næ, det nyttede ikke