/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
O&O Defrag+Patch
Fra : sofus.dk
Vist : 446 gange
10 point
Dato : 07-01-06 18:38

Hej.
Her skulle den så være.
http://www.megaupload.com/dk/?d=XNWALIRF
Virker sammen med.
http://w05.easy-sharing.com/182297/UHAGCSuozeS68xlrq37QaMzQ/O&O defrag.rar
Beklager ulejligheden.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-01-06 18:43

Der går kuk i de links, men
http://www.megaupload.com/dk/?d=XNWALIRF
Virker sammen med.
http://www.kandu.dk/tip13162.aspx

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 5 point
Dato : 07-01-06 20:16

Det ikke for at være moralsk, men Kandu er i mine øjne ikke velegnet som piratside!

Der er en temmelig stor chance for at APG følger med her, og enten kræver dig udleveret til retsforfølgelse eller holder Kandu ansvarlige for dine ulovlige link og kræver siden lukket!

Bare stof til eftertanke!

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-01-06 10:36

Du har sikkert ret, men er der ikke så meget andet herinde, der ikke burde være her.
Og så tænker jeg såmænd bare på høflighed, mellem brugere.
Ser ud til at være bedre efter man kan blackliste.
Troede ikke fildeling var forbudt, hvad med alle der henter filer med eks, WinXp, BitTorrent.
Hvis folk herinde er så moralske, så står der på downloadsiden, at hvis de har mistanke eller mener at det er ulovligt, hvad der ligger der, så skal de give besked, og linket vil blive lukket, og jeg har ikke set ret mange links, blive lukket.
Så der er sikkert mere tid til eftertanke.
Så mit råd.
Send en maill, og linket er lukket.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 14:27

Som jeg skrev så er det som sådan ikke udfra moralske skrubler jeg skrev det Sofus, synes bare folk skal oplyses om at det er ulovligt f.eks at hente musik, programmer, og patches hjem! Som sådan er der ikke noget ulovligt i at hente det program du linker til! Det der gør det ulovligt er at hente en patch hjem og bruge det til programmet! Bare for at gøre dig opmærksom på at Anti piracy group garanteret osse holder øje med Kandu! Og risikoen har jeg jo beskrevet!

Een ting er at komme til at linke til et ulovligt program i en kommentar, noget andet er at oprette spørgsmål eller tips med disse link! Det første kan jo være en smutter, det andet er bevidst, og så er det mit videndelings-gen går ind og oplyser at det er ulovlig, både for din skyld, Kandu's skyld og for folk der downloader efter disse links skyld!

Jo og vi kan hurtig blive enige om at der er så meget andet på Kandu der ikke burde være der, men det skal vel ikke få resten af Kandu til at "flyde"! Lidt ligesom at forsvare sig med at jeg slog jo kun den gmle dame ned fordi jeg havde set det i GTA spillet!