/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
noget med indstillinger??
Fra : tezt
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 07-01-06 18:20

når jeg taster mailadresser ind behøver jeg f.eks bare skrive l så vises alle de adresser der er med l, hvordan sletter jeg den hukommelse, ønsker ikke andre der har adgang til min pc kan se hvilke adresser jeg skriver til -håber jeg har formuleret mig nogenlunde forståeligt-

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 60 point
Dato : 07-01-06 18:27

I Internet Explorer klikker du på [Funktioner] >> [Internetindstillinger], der klikker du på fanebladet [Indhold] og klikker på knappen [Autofuldførelse...] Der kan du selv vælge hvad den skal huske og ikke huske. Og du kan også nulstille alt.

Mvh.
d.Buus

www.dbuus.dk
Download excel regneark frit

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 07-01-06 18:29

Hvilket mailprogram bruger du?

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 07-01-06 18:41

tak for hjælpen dbl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 18:41

når det er mailadresser - så skal du jo have dine mail adresser et andet sted en i adressekartoteket - det er faktisk også langt sikrere ikke at have dem der hvis du skulle få besøg af en trojaner osv

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 07-01-06 18:42

hvordan lukker jeg nu - point skal jo gives

Godkendelse af svar
Fra : tezt

Dato : 07-01-06 18:44

Tak for svaret dbl.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 19:05

du accepterer svar udfor det svar - i dette tilfælde dbl

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 07-01-06 19:48

Så lidt