/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kurser
Fra : okjk
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 07-01-06 13:18

Hej - på det gamle kandu var der fx noget der hed kurser - nogen der ved hvor man har gemt det henne ?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 13:27

Kandu afholder nok ike flere kurser.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 07-01-06 13:43

Jeg har forespurgt Kandu.dk om dette og fået følgende svar
Citat
Kursusdelen vil komme på så snart der er kommet kontrol over selve systemet, og alle fejl er rettet. Derefter lukker vi også op for at kunne skrive i nyhedsgrupperne igen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 07-01-06 13:45

Du kan finde mere omfattende online-kurser her: http://www.html.dk

vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 08-01-06 16:22

Tak for svaret bentjuul.
Tillægsspørgsmål kan man ikke længere blive adviseret når der er svar på ens spørgsmål ?

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 08-01-06 16:28

Nå nu ser jeg at man kan sætte flueben og få besked når der er er indlæg - undrer mig blot over at jeg ikke har hørt en lyd - når der er tre kommentaret.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-01-06 16:31

Hos mig virker det ok med mails, når der er nye indlæg i de spørgsmål jeg deltager i, og i spørgsmål som jeg selv har oprettet.

**) Har du fjernet fluebenet på et tidspunk ?

Kode
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på nye indlæg til dette spørgsmål.

**) Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-01-06 16:31

Hos mig virker det ok med mails, når der er nye indlæg i de spørgsmål jeg deltager i, og i spørgsmål som jeg selv har oprettet.

**) Har du fjernet fluebenet på et tidspunk ?

Kode
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på nye indlæg til dette spørgsmål.

**) Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål

mvh
jakjoe