/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Huske mit logon???
Fra : Franksp
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 07-01-06 00:32

I det gamle KanDu, behøvede jeg ikke, at taste brugernavn og password hver gang jeg logger på. Når jeg klikkede med musen på brugernavn, blev brugernavn og password automatisk udfyldt, og jeg kunne bare logge på.
Det virker ikke hos mig i det nye KanDu. Jeg har sat flueben i "Husk mig". Er der nogen der ved om jeg selv kan gøre noget, eller virker der heller ikke hos jer.

Mvh og god week-end
Franksp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-06 00:46

Lad være at logge af, bare luk siden når du lukker og slukker, dine kandu oplysninger ligger i en cookie, hvis du sletter den, skal du logge på igen, jeg har ikke selv det problem, jeg bruger Deepnet Explorer, den har kodehusker så jeg kommer ind selv om alle cookies er slettet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-01-06 00:49

De første par gange jeg åbnede siden efter det nye Kandu startede, skulle jeg også skrive brugernavn og password.

Men nu virker det fint.

men ellers, lad bare være med at logge af, det gør ingen forskel.
Jeg går også bare ud af siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-01-06 00:49

Det virker fint hos mig.

Har du Empty Temp Folder, IE Privacy Keeper el. lign., som automatisk sletter cookies og temp-filer, når du lukker sytemet ned?

Så er det nemlig derfor, og så er løsningen at sætte den cookie, som Kandu lægger ind, til ikke at blive slettet.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 07-01-06 00:50

Jeg er også nødt at taste mit Brugernavn og Adgangskode selv om jeg har sat flueben i men kun når jeg har slettet Cookies og det var også med det nu gamle Kandu

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-01-06 00:51

PS! Ja, som de andre skriver, skal du selvfølgelig lade være med at logge ud, når du afslutter Kandu - men sådan var det jo også under det gamle system.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-06 00:54

IE Privacy Keeper kan indstilles så den ikke sletter bestemte oplysninger og cookies

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 07-01-06 01:00

Til Rellom. Nej, sådan var det ikke hos mig. Jeg har altid logget ud når jeg var "færdig" med at være på KanDu.

Til o.v.n. Hvordan gør jeg det du skriver?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-06 01:06

Franksp gør hvad????

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 07-01-06 01:10

Citat
InIE Privacy Keeper kan indstilles så den ikke sletter bestemte oplysninger og cookies dsæt din tekst her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-06 01:23

Nå den, åbn Privacy Keeper, klik på fanebladet Internet Explorer, har du flueben i Cookies, så også flueben i Keep selective cookies klik på linien Keep selective cookies og sæt flueben ved kandu.dk og andre du ikke vil have slettet, er der fluben i Auto Complete Values så også fluben i Keep selective values og klik på linien Keep selective values, der vil det være en god ide at have flueben ved http://www.kandu.dk/dk/login.asp (password) og andre sider med kode som du godt vil beholde.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 07-01-06 02:15

o.v.n. Prøv at oversætte det til dansk. Please - venligst. Det link du henviser til, virker ikke på min komputer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-06 02:19

Hej, jeg forstår ikke rigtig? programmet er på engelsk så det er vel mest naturlig at vejlede på sproget eller hvad

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 07-01-06 02:24

OK o.v.n. hvis je nu ikke lige har det program, du henviser til!!!!!!!!!!!!!! Hvad/hvordan gør jeg så?
Undskyld, måske er jeg "dum", men jeg forstår ikke dit svar.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-06 02:37

der er nu ingen dumme spørgsmål! så hvad gør du? henter programmet naturligvis, du kan læse om det her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm næsten nederst på siden, der kan du også klikke på linket http://browsertools.net/downloads/IEPrivacyKeeperSetup.exe , har du i Internet Explorer sat programmet til at slette temporary internet files når webbrowseren lukkes, så kan du fjerne fluebenet, og bruge I.E. Privacy Keeper til at tømme temp mapper, det kan gøres manuel eller automatisk, på spywarefri er der også instalations-og brugerguide, ellers spørg her, jeg er oppe en times tid endnu

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-06 22:56

Inden KanDu "lavede om til det bedre" havde jeg ikke de problemer. Jeg har altid slettet alt, når jeg har været på "Internettet". Tidligere kunne jeg bare logge på, uden at skulle skrive både brugernavn og password.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 10-01-06 01:24

Det må være det nye kandu der har lagt cookien med adgangskode, så du sletter den, endnu en grund til at instalere I.E. Privacy Keeper, med den kan vælge noget som ikke må slettes, som jeg skrev ovenfor, den er også bedre til at rydde op end Windows selv

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 11-01-06 09:52

Tak for svaret o.v.n..