/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Traders Club
Fra : carlaugust
Vist : 1845 gange
437 point
Dato : 06-01-06 23:16

Er der nogen, der kender noget til Traders Club ? Er det et fubfirma eller er det reelt ?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 10:19
Kommentar
Fra : carlaugust

Dato : 07-01-06 13:52

Hej jakjoe
Jeg kan godt se, at der er flerer Traders Club, men den jeg snakker om er den du har fundet på google search.
mvh. carlaugust

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 01-02-06 14:10

Alene det at finanstilsynet vil se nærmere på firmaet får alarmklokkerne til at ringe.

Om det er fup eller ej afhænger af øjnene, der ser. Du får en videofilm for 2.500, som skal gøre dig i stand til at tjene 4.000 kr. om dagen.

Jeg kender ikke indholdet af videoen, men jeg opfatter det som om, at der vil blive givet nogle fif til at begå sig på børsen. Deres fif kan være gode og det kan være nogle gode teknikker, de vil lære fra sig, det kan jeg ikke udtale mig om, så her er jeg usikker på om varen er prisen værd. Dog er jeg sikker på en ting, hvis normale mennesker vil lege med de dygtige drenge på børsen, så er de sikre på at tabe i det lange løb.

Jeg ville ikke smide 2.500 kr efter den video. Som almindelig privat aktieinvestor er mine evner ikke gode nok til at lege med de store drenge. I bedste fald mister jeg kun de 2.500 i værste fald sætter jeg mange penge over styr, fordi jeg tror, jeg er ekspert.

Jeg kan ikke finde en hjemmeside fra Trader Club, men jeg fandt noget lignende.

http://www.tradesoeasy.com/da/default.php

Jeg er nærmest ved at løbe skrigende væk.

Kommentar
Fra : JoaNhs

Dato : 17-05-06 16:51

Vi har lige fået en cd gratis. Lyd cd. og er du gal hvor er han trættende at høre på ham Henrik Brun. Hvert "nr" starter desuden med lidt stille og roligt sove musik, og så plapre han løs i mellem 3-8 minutter på hvert nr.

Kommentar
Fra : soerenbak

Dato : 10-08-06 18:39

Hej.
Jeg har også fået den cd, og så længe det ikke kostede noget at være medlem af Traders club (Henrik Bruhn) så e jeg medlem.
Får nogle mails engang imellem omkring muligheder for at tjene penge, og de er faktisk ikke helt galt på den!
Han er lidt træls at høre på, men har nogle interessante idéer... Jeg har da fået 200 kr taletid til min telefon ganske gratis indtil, hehe...
Men forretningsmulighederne har jeg ikke prøvet endnu, og ved ikke om jeg skal.....

Er der nogle der kender noget der hedder Mach90 ?