/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Harddiskoptager
Fra : Plambaek
Vist : 507 gange
183 point
Dato : 06-01-06 21:06

Hej

Hvad er best?

Jeg har kigget på harddisk optager men kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe. Sony eller kiss? Sony er brugervenlig men kiss kan en masse andre ting. mit valg er mellem kiss og sony. Er der nogen der er en af disse eller har tjek på hvad der er det bedste på market på nuværende tidspunkt.

mvh.

Jesper

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 07:41

Jeg har igennem nogle kammerater hørt, at der er en del fejl på Kiss optagerne. Deres software er ikke helt som det burde.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-01-06 09:28

Jeg har en stor JVC til vhs bånd, DVD samt harddisk. Har haft den i 1 år uden problemer. Du kan optage og samtidig se bånd, eller du kan afspille fra harddisk samtidig med du optager samme film på harddisk. Der er mange muligheder, har mange tilslutningsmuligheder, DR-MX1SE

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-01-06 17:52

Jeg har en Philips dvd med harddisk. Den er nem at betjene og har fungeret uden problemer i snart et års tid.

Den kan vise starten af en udsendelse inden den har optaget udsendelsen færdig. Men jeg mener ikke, at jeg kan kikke på en anden optagelse fra harddisken samtidig med at den optager noget...

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 07-01-06 20:11

til philipf

Jeg har hørt at Kiss skulle have løst problemerne og der ikke skulle være flere.

plambaek

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 10-01-06 19:23

Okay, det har jeg så ikke hørt nærmere om. Men det ville da være godt hvis de havde, da de jo laver nogle glimrende produkter.

Har du overvejet et mediecenter i stedet for?

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 10-01-06 20:58

Dvd-optager er forældet, nu er det harddisk-recordere. Har selv en Philips med 160 Gb harddisk. Den er supergod, hurtig, utrolig billedkvalitet, og en harddisk-recorder giver også mulighed for at redigere optagelserne. En Dvd-optager kan bedst sammenlignes med en VHS maskine, bare at kassettebåndet er byttet ud med en disc. Har på fornæmmeren at mediacenter STADIG kun er legetøj.

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 11-01-06 21:23

Jeg køber en Sony, da man ikke kan brænde DVD på Kiss'en.