/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Til ans!
Fra : grethes
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 06-01-06 20:53

Tak for undervisningen i
Citat
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=70149

Hilsen
grethes

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 06-01-06 20:57

Man har åbenbart heller ikke mulighed for at redigere i et spørgsmål mere ........ ej heller slette det. Der er da vist meget at lære.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-06 21:05

Jeg er ved at skrive en mail til kandu.

Har man først stillet et spørgsmål, kan det annulleres, men det koster de udlovede point. Og det er uanset om en anden bruger har svaret eller ej.

Man kan heller ikke redigere i sit spørgsmål.

På nuværende tidspunkt æder kandu de ledige point, brugerne har.

Ja, der er meget at lære, men så længe det ikke fungerer optimalt hos kandu, er det endnu sværere

Hilsen ans

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 06-01-06 21:19

Jeg kunne hverken slette eller redigere mit spørgsmål.

Ledige point har jeg rigelig af, så pyt værre med dem, men kunne da være rart, om man kunne redigere i sit spørgsmål, især da nu med alt det ellers så nymodens der er kommet, som JEG ikke helt har fundet ud af endnu. Om jeg finder ud af det .......... kan kun tiden vise.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 21:37

Som det er på nuværende tidspunkt, kan du ikke redigere i dit eget spørgsmål.

Du kan een ting, og der er at annullere, så mister du de lovede point..

Kandu har skrevet at man får 5 ledige point for at lukke eller annullere et spørgsmål, men det passer ikke.

Jeg har prøvet det efter de nye regler.

Så hvis du ikke kan finde ud af det, så forstår jeg dig godt, det kan kandu heller ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:39

Men det er jo ikke "pyt" for den/de brugere der ikke har så mange ledige point, og som ikke benytter kandu ret ofte, at kandu "æder" sig igennem deres beholdning..

Ydermere gives der jo nu kun det halve antal point ved hvert logind ( 10 point) - så jeg synes alt i alt at disse nye tiltage har konsekvenser for de brugere, der kun benytter kandu en gang imellem..

Uanset hvordan vi vender og drejer vores forskellig indstilling til point, så er det altså et faktum, at det er spørgsmål til 50-100 point og derover, der er flest besvarelser til..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 21:48

Når jeg svarer på et spørgsmål, så tager jeg ikke hensyn til point.

Men det må være svært for nye brugere at stille et spørgsmål/ købe et svar.

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 06-01-06 22:21

Tak for svaret ans. Er da blevet lidt "klogere" i aftenens løb, men har vist meget at lære endnu. Om det lykkes? ..... kan kun tiden vise. Men tak for hjælpen.

Hilsen
grethes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 22:29

Tak grethes

Der er meget, der ikke fungerer. Bl.a. bonuspoint.

Så længe det ikke fungererpå kandu, er det svært at lære.

God week-end

Hilsen ans